Saturday, December 26, 2009

hello hello hello

Moikka! Mulla ei tällä kertaa ole mitään kovin kummoista, kunhan teki mieli tulla vähän rustaamaan jotain.
Kuten kaikki varmasti tiedätte, huomenna alet alkavat kunnolla, enkä todellakaan jaksaisi odottaa tätä puolta vuorokautta!
Image and video hosting by TinyPic
Ollaan Netan kanssa suuntaamassa Helsinkiin heti kun kaupat aukeaa (tosin Netalle en ole tuota vielä ilmoittanut, mutta ei se mitään, luet tän kuitenkin, joten tiedoksi, me mennään heti!). Maailman kärsimättömimpänä (okei en osannut kirjottaa tota, who cares) ihmisenä olen koittanut kovasti valmistautua henkisesti siihen ihmismäärään ja jonotukseen, mitä siellä ihan varmasti tulee olemaan. Onneksi mä aika hyvin osaan liikkua tollasissa ryysiksissä, voi niitä ujoja, ketkä ei uskalla tunkea pienistä väleistä, voi teitä voi teitä!
Image and video hosting by TinyPic
Oon koittanut tänään kovasti mietiskellä, mitä kaikkea mä tosiaan tarvitsisin sieltä kaupoista, ja olen päätynyt siihen, etten oikeastaan tarvitse kuin jonkun neuleen. Koska mä olen kuitenkin onnistunut ostolakossani niin hyvin (no hei, en ostanut kuin yhden paidan ja kengät! Se on hyvin!), olen ajatellut, että olisi vähintään sallittavaa, että palkitsisin itseni mm. näillä farkuilla, joillain kivoilla mekkotunikapaidoilla, ja myös jokin ihana hame, sortsipari, nahkatakki, liivi tai leggarit lämmittäisi mieltä kovasti. Ja ruutupaita!
Image and video hosting by TinyPic
Saahan sitä rahaa takaisinkin tuoda, mutta juuri nyt mulla on semmoinen tunne, etten kauheasti haluaisi tuoda mitääään takaisin! Voisinkin näin ehkä maailman suurimpana materialistina tehdä joskus siitä erillisen postauksenkin, eräs mun miespuolinen kaverini nimittäin kysyi juuri yksi päivä, että miten mun suruuni voi todella helpottaa uusi kenkäpari. Niinpä niin...
Hoh miten epäselvää tekstiä, mutta no can do, nyt on vähän levoton olo ja muuta.
today's best songs
lily allen - friday night
miley cyrus - party in the u.s.a
prodigy - breathe
snow patrol - just say yes
hilary duff - fly
zac efron - ladies choice
ps. en JAKSA ODOTTAA niitä mun rakennekynsiä, mun kynnet on ihan kauheassa kunnossa, hyi!

2 comments:

(: