Monday, December 28, 2009

alesalealesale

Well gooood morning! Okei, ei morning, ei nyt ole aamu, ja olenhan mäkin ollut jo puoltoista tuntia hereillä.
Rupeen olemaan pikkuhiljaa aika huolissani tästä mun vuorokausirytmistä, kahtena yönä oon nyt valvonut johonkin kahteen, ja eilen oli herätys kello 7.15, kun päätin lähteä Petran ja Roosan kanssa vähän kirppistelemään. Ei muuten ollut hyvä päätös, not at all! Siellä oli ehkä 15 myyjää, eikä todellakaan mitään ostamiskelpoista. Herättiin siis ihan turhaan, ja vietettiin aikaa Pasilan asemalla kun odotettiin kauppojen aukeamista.
No anyway, löytyihän sieltä aleista sitten vaikka minkälaista juttua! (Vaikka enhän mä sitä kyllä oikeastaan epäillytkään..) Tosin kaikki mun ostokseni ei ollut aletuotteita.
Image and video hosting by TinyPic
Pitkä neule'mekko', hennesistä 14.95. Vaihdoinkin tän heti päälleni, kun rupes ahdistamaan vaatteet jotka olin aamulla niskaaki kiskonut.
Image and video hosting by TinyPic
Hetken mielijohteesta nappasin gt:n kassalla ollessani säärystimet (4.95) ja alusvaatteet löytyi hennesistä (jossa rampattiin Netan kanssa MONTA kertaa.. Eihän mulla niitä kassejakaan ollut kuin kolme), yhteensä 12 e.
Image and video hosting by TinyPic
Mun on kauan pitänyt hommata musta, pitkänmallinen ihan peruspitkähihainen, jollaisen nyt sitten löysin hennesiltä 9.90. Eihän tuo laatu nyt taattu ole, mutta eipä huimannut hintakaan päätä, joten whatever.
Mutta sitten, mun ihan ultimatelemppari juttu, tittitididitidi!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Oon ettinyt ihan superkauan nahkatakkia, joka ei olisi ärsyttävä pissislissutakki, vaan nimenomaan vähän 'rajumpi'. Olin katellut tätä takkia tosi monta kertaa aiemminkin, mutta hinta (129.90) oli liikaa mun pihille mielelleni. Nyt kun näin tämän roikkumassa Zarassa, ja kurkkasin hintalappua, meinasin oikeasti kiljua. 59.95! Awww, enpä paljon miettinyt tämän ostamista.. Tosin tuon vyön mä kyllä otan pois, siitä en tykkää.
Näiden lisäksi ostin vielä ihan superkivan topin gt:stä, mutta sen mä esittelen vasta illalla, koska se pitää kuvata in action ja nyt ei vaan jaksa.
Tänään me mennään Ainon kanssa pulkkamäkeen, ja vaihdetaan viimeinkin meidän joululahjat. Mua vähän pelottaa Ainon lahja, toivottavasti se ei ole vetänyt överiksi ja ostanut jotain mielettömän upeaa... Ensi vuonna mä lupaan panostaa enemmän lahjoihin!
Mutta, mitäs piditte ostoksista?

3 comments:

  1. ÄÄÄ eilen just kattelin zarassa yasmininkaa tota samaa nahkarotsii et Ahh <3
    ja ostin muute kans saman peruspitkähihase, mut valkosena:)

    ReplyDelete
  2. ihania kaikki, kelpais mullekin! tää on muuten tosi kiva blogi=)

    ReplyDelete
  3. Minya: Haha :) Onhan toi aika kiva jep.

    Anonymous: Kiitti! (=

    ReplyDelete

(: