Friday, December 25, 2009

rehaaaaab

Yritin keksiä jonkun kivan otsikon, kuten huomaatte en keksinyt, ja joku voi ehkä päätellä tosta otsikosta mitä biisiä kuuntelin, hehe..Anyway, päädyin sitten kuitenkin kuvailemaan noita lahjoja mitä mä sain, enkä jaksanut kuvata edes varmaan puolia...Tässä kuitenkin nämä mitkä jaksoin:
Image and video hosting by TinyPic
Kaksi ihanaa yökkäriä, joiden kuvaaminen osoittautui tällä kertaa ihan liian haastavaksi, joten tässä nyt kuva sitten toisen pöksyistä, love it!
Image and video hosting by TinyPic
ah, Marc Jacobsin Daisy täytepakettina, ihana!
Image and video hosting by TinyPic
Tää paketti on niin suunnattu mun flunssapäiville, maailman ihanimman astiasarjan iso teemuki, kaksi eri teetä ja kurkkupastilleita.
Image and video hosting by TinyPic
Pari leffalippua maailman huonoimmalla kuvalla..
Image and video hosting by TinyPic
Sekä despisten että ally mcbealin tuottikset, jaiks!
Image and video hosting by TinyPic
Pari kirjaa
Image and video hosting by TinyPic
Petralta ihana suihkugeeli, meikkipussi ja sen sisällä kaikenlaisia naamamömmöjä.
Tossa ihan murto-osa mun lahjoista, näiden lisäksi sain mm. ihanan sortsihaalarin, jonka esittelen joskus, hirveästi suklaata, tossut, villasukat, JA kosmetologilahjakortin, jolla saan RAKENNEKYNNET ja RIPSIPERMANENTIN JA KESTOVÄRIN aaaah! Oon niin innoissani!
Mitäs pukki toi teille? ;)

6 comments:

  1. vau, oon ymmällään tosta sun saamasta kosmetologilahjakortista ja mitä kaikkea sä tuut sillä saamaan! Kivoja lahjoja oot saanu :)

    ReplyDelete
  2. Kivoja lahjoja oot saanu! =) ja oi että tuo täykkäreiden tuotantokausi AH

    ReplyDelete
  3. Kirsikka: No mäkin! :D Kiitti (:

    Anonymous: Jep :) Jooh heh oon kattonu sitä tänään ties kuin monta jaksoa..

    ReplyDelete
  4. ooo,sait ton ihanan hajuveden :>

    ReplyDelete
  5. Emmi: Joo, niin sain, ja oon siihen niiin rakastunut! (=

    ReplyDelete
  6. AAAh toi despis! Ja mäki haluisin niin paljon ton permiksen ja värin! :) ihanii lahjoi! ;))

    ReplyDelete

(: