Monday, November 23, 2009

not again

Jepjep, lupasin kuvia ihanasta uutukaisestani, mutta arvatkaapa kuka nukkui yönsä ihan älyttömän levottomasti ja heräsi aamulla mielettömän huonovointisena, 37.8 asteen kuumeessa? Niinpä niin.. Mulla on ollut koko päivän tosi huono olo, joten en yksinkertaisesti jaksanut kuvata sitä, katsotaan huomenna uudestaan.
Ikään kuin tässä ei olisi tarpeeksi, mä missasin ruotsin kokeen, sekä äidinkielen pohjatunnin. Mun äikänkirjani on nimenomaan siellä äikänluokassa, joten how can i read?! Saa nähdä pääsenkö huomenna siihen kokeeseen, parasta olis päästä, etenkin kun illalla olis vielä näytösharkat, joita olis ainakin pakko päästä katsomaan. Ja viikonloppunahan meillä on näytös, how great is that? Elämä potkii taas oikein olan takaa!
Tänään mä olen katsonut kolme leffaa, joista kaksi oli joululeffoja, ja toinen niistä oli huonoin joululeffa, mitä olen ikinä nähnyt, popsinut lähinnä jogurttia, viiliä ja mehujäitä, sekä lipittänyt varmaan ainakin litran jaffaa.

3 comments:

  1. home alonet on kyl joululeffojen parhaimmistoa,varsinkin 1 ja 2 :)

    ReplyDelete
  2. voi harmi :( mulki on huono olo ja maha kipee, onneks ei kuumetta! parane pian (:

    ReplyDelete
  3. cutiepie: Niin on, ihan ehdotonta aatelia! ;>

    Anonymous: Toivotaan ettei sullekin nyt tule jotain! Ja kiitos, parempaan päin menossa :)

    ReplyDelete

(: