Sunday, November 22, 2009

operaatio piparijäätelö

Adioos! Eilinen päivä meni harkoissa, ja ilta sitten Evellä, oli ihan superhauskaa, vietettiin tyttöjen (ja Johannan poikaystäväkin oli kyllä mutta eiii se mitään) kanssa LAATUaikaa.
Tänään sitten tulin heti aamusta kotiin, ja rupesin tekemään PIPARIjäätelöä, JEP! Siinä sen valmistuessa lueskelin ruotsia, ja sitten lähdettiin käymään äitin ja iskän kanssa Jumbossa, mistä löytyikin jotain kivaa, siitä huomenna lisää, pistän pienen sneak peakin teille siitä kyllä. Mutta hei, kolme viimeisintä postausta saa tän blogin näyttämään ihan ruokablogilta, how's that?! Nyt olisi muuten taas aika kysellä toivepostauksia, jos teillä sellaisia on. Ensi viikko on nimittäin koeviikko, jei...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
ps, mä olen rakastunut tohon mun uutukaiseen juttuuni, siitä huomenna siis lisää, stay tuned!

5 comments:

  1. Piparijäätelö on niin namia. Söin sitä eilen pikkujouluissa. En tiedä oliko melkein samalla ohjeella tehty koska näytti niin samanlaiselta :)

    ReplyDelete
  2. nami,varmaan hyvää toi piparijäätelö :)

    ReplyDelete
  3. Saisko ohjetta? Kun on pikkujoulut tulossa ja toi näyttää ihanalle :)

    ReplyDelete
  4. Reetta: Olihan se hyvää, paitsi että nyt mua öklöttää se ihan suunnattomasti...

    Emmi: Jepjepp

    ReplyDelete
  5. sun kuvat on HUONOLAATUISIA. oikeesti, tosi sumeita ja heilahtaneen näköisiä. mä oon ainakin valmis odottaaan postauksia pidempää jos kuvat on sitten hyvälaatuasia

    ReplyDelete

(: