Wednesday, October 28, 2009

rush hour

Adios rakkaimpani, mua väsyttää ihan tajuttomasti ja huomenna on pirun aikainen herätys, joten en sen kummempia turise, etenkään kun mulla ei ole edes mitään kuvia, yh, bad me, kunhan kerron pikaiset kuulumiset.
Koulussa oli ihan mukava päivä, käytiin Elinan kanssa lol uimahallilta hakemassa sämpylät, kun ei kirjolohikiusaus iskenyt... Ja kun mä tulin vähän ennen viittä kotiin, söin, tein äkkiä äikän aineen ja lähdin harkkoihin, ja kotona tosiaan ehdin välissä olla noin tunnin.
Harkat loppui ysiltä, iskä tuli ihanana hakemaan, ja kotiin tultua suuntasin suoraan suihkun kautta iltapalalle, ja sitten mä oikeastaan tulinkin tähän. Eli ei sen ihmeempiä.
Huomenna on melkein samanlainen päivä, erona se, etten tule kotiin ollenkaan välissä, vaan näen Kataa ennen harkkoja, jei! Perjantaisuunnitelmia ei ole, mutta Bambin kanssa ainakin vietetään Halloweenia, ja sunnuntaina Elinan kanssa sinne leffaan.
AINIIN ja mikä tyhmintä, Elina lähtee huomenna Ruotsiin, joten joudun olemaan perjantaisen koulupäivän ihan ilman sitä yhyyy. Ja se lupasi tuoda mulle suklaata, mikä ei ole yhtään hyvä mun suklaalakkoni kannalta.

Toi biisi on ihana ja soinut koko päivän mun päässä aaaaaaaaaaa. Isin on pakko ladata se mulle!
NYT KAIKKI KERTOKAA MITÄ TEILLE KUULUU, MÄ HALUAN TIETÄÄ!

4 comments:

  1. kiva että sua kiinnostaa lukijoidenkin kuulumiset, aika useilta bloggereilta ne jää ihan unholaan :). mulle kuuluu ihan hyvää, paitsi en tykkää että talvi tulee :(

    ReplyDelete
  2. Kiva ku postasit kuitenki, vaik hirmunen väsy taitaa olla! Samoin mullaki. Eilen tulin taas niin myöhään tanssiharkoista! Aamulla herätessäni aina mietin itekseen että " joo tänään meen aikasin nukkumaan" siks ku on niin sairaan väsy aamusin... Mutta kuitenki se menee siihen yöhön ku rupeen nukkumaan.huhu! No mutta niin, hyvää kuuluu, ihanaa ku huomenna on perjantai, jiiiih :)!

    ReplyDelete
  3. toi biisi on todella hyvä, samoin kuin blogisi :))

    Eipä mulla tässä mitään ihmeempiä, tylsää :D

    ReplyDelete
  4. Anonymous: No totta kai mua kiinnostaa! :)Ja höps, keksi positiivisia asioita talvesta, oon varma että löydät niitä :)

    annan: Joo no ajattelin etten sentään NIIIIN epäaktiivinen voi olla :D. Toi on kyllä niin tuttua, joka aamu "tänään meen aikasin nukkumaan" :DD Ja jep, ihana perjantai<3

    Emilia: Voi kiitos! :) Ja sama se, tylsää mullakin..

    ReplyDelete

(: