Tuesday, October 27, 2009

would you stay if i asked you?

Moi!
Tappavan tylsää tiistaita (no ei, mutta mun mielestä toi vaan kuulostaa niin kivalta :D). Sain juuri kirjoitettua mun englannin esitelmän valmiiksi, vielä pitäisi hankkia jotain kuvia siihen, ja kirjoittaa uudelleen eri paperille ja liimata kartongille, huhhuh.
Sen lisäksi mulla on tänään baletti, joten tiedossa on aika hitaasti matelevat tunti 15 minuuttia.
POSITIIVISTA on se, että tänään tulee Lipstick Jungle! How great is that?
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
En kaiken kiireen keskellä aamulla löytänyt mun mustia sukkiksia, mua ärsytti ja ärsyttää edelleen!
AINIIN, saatiin tänään todistukset, olin tosi tyytyväinen, keskiarvo oli 8.8, eli jopa parempi kuin mitä mulla oli peruskoulussa.
JA ostettiin eilen Elinan kanssa liput siihen Michael Jacksonin This is it-leffan sunnuntain näytökseen, jeii! Tiedossa kiva viikonloppu.

2 comments:

(: