Friday, October 30, 2009

tuccajuttuja

Moi! Lopetin juuri puolentoistatunnin paahtamisen äidinkielen muistikirjan parissa, tuntuu jotenkin tosi huojentavalta, kun sain sen tehtyä (joskaan en ole kovin tyytyväinen lopputulokseen, muttamutta...) ja parin tunnin päästä lähden hakemaan kaverin kanssa toiselle kaverille synttärilahjaa. Huomenna nimittäin on kyseisen kaverin synttärit, can't wait! Paitsi mulla on se iänikuinen ongelma, mitä ihmettä mä pistän päälle?!
Anyway, joku kyseli, että millaiset mun hiukseni on olleet ennen, joten päätin pistää vähän vanhempia kuvia hiuksistani, ja haluaisinkin tietää, että kannattaisiko mun leikata taas jonkinlainen sivuotsis, tai muuttaa muuten vaan tätä tukkamalliani, vai onko tämä kiva?
ps, nää kuvathan on sitten ihan kamalia.
Image and video hosting by TinyPic
talvi 2008. Noi mun hiukseni oli ihan liian lyhyet ja ihan liian kiharat, mutta tykkäsin tosta väristä kyllä. Ja toi oli muistaakseni ihan luonnollinen väri.
Image and video hosting by TinyPic
kevät 2008. Voi herttinen, älkää sanoko mitään! Mä pistin alta ihan mustaksi ja päältä olin ihan vetyperoksidiblondi, ja nyt en voi oikeasti edes nauraa noille kuville, toi tukka on ihan kamala.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
loppukevät 2008, mä rupesin viimein näyttämään ihmiseltä. Värjäsin tukkaa vähän tummemmaksi, mutta aika lyhyenä toi malli vieläkin säilyi.
Image and video hosting by TinyPic
kesä 2008. Rippijuhlia varten mä värjäsin tukan ihan tummaksi, ja samalla leikkasin tasaisemman otsiksen.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
syksy 2008, mä värjäsin vielä kerran ruskeaksi hiukset. Näiden kuvien jälkeen mä sain suoristusraudan, olen hyvin kiitollinen siitä kyllä nää kuvat nähdessäni :D
Image and video hosting by TinyPic
talvi 2008/2009, rupesin viiimein suoristamaan mun tukkaani, ja jopa tykkäsin siitä.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
kevät 2009. Tukka pysyi aika samanlaisena koko kevään, ja kesän aikana se sitten vaaleni tähän, mitä mulla nyt on, eli:
Image and video hosting by TinyPic

17 comments:

  1. ihania kuvia ja oli kiva nähä noita vanhojaki :) tummat sopii sulle kyllä tosi hyvin mutta noi mitkä sulla on nyt on kans tosi ihanat! :)

    ReplyDelete
  2. nyt on paras... oli kyl ihan kiva nähä noit vanhoi... tykkäsin kyl myöst tost alta tummaksi mallista

    ReplyDelete
  3. Näin ensin tuon ekan kuvan, ennen kuin luin tekstin ja luulin jo hetken, että oot värjänny aivan blondiks! :DD

    Ihan kivoja nuo kaikki oli, paras on mielestäni nykyinen. :)

    ReplyDelete
  4. voi kun sulosia kuvia =DD

    ReplyDelete
  5. tummat hiukset on iha ku sulle tehty, tokavikan kuvan hiusleikkaus on niin ihana ja värikin on tosi kaunis, mut nykyinenkin on tosi kiva :)

    ReplyDelete
  6. ihania kuvia kaikki! toi teijän ristiäiskuva on kans mahdottoman sulonen! =)

    ReplyDelete
  7. *~SL: Voi kiitos! :)

    hennäv: Kiitos! (= Munkin mielestä tummat oli ihan hyvät, paitsi että näytän oikeasti aika kalpealta tummilla hiuksilla :(

    Mirka: Heh, hyvä tuuri siis, että nyt on juuri noi parhaat :)

    Anonymous: Eikä :D En kai mä nyt ihan tolta enää näytä, pliis? :D

    Anonymous: Hehe, not :D

    Isabelle: Toi kuva on kyllä hirmu onnistunut, mun hiukset on omastakin mielestä tosi kivat siinä :) Ei ne aina silti ollut ihan noin kivat..

    Anonymous: Kiitos! :)

    ReplyDelete
  8. Tykkäsin noist tän kevään hiuksista, mutta nykysetki hiukset on tosi kivat :>

    ReplyDelete
  9. Oooi mitä söpöjä kuvia :)! Tummat sopi kyllä myös, mutta mun mielest tää sun nykynen on mahtava (: Joten älä vaan mee värjäämään kuules ;)! Oot tosi kaunis!

    ReplyDelete
  10. Mun mielestä parhaiten sopis noi kevät 2009 hiukset. (: noi tummat, suorina. (:

    ReplyDelete
  11. Vaude, sullahan on muuttunu hiustyyli tiuhaan tahtiin! Toisiks viimenen kuva on mielettömän söpö, ihana! Pidän hiuksistas kun ne on suoristetut, sopii sulle tosi hyvin! =)

    ReplyDelete
  12. noi sun nykyset hiukset on kivat, mutta mun lempparit on noi toisiks viimesen kuvan hiukset! :)) tumma sopii sulle tosi hyvin.

    ReplyDelete
  13. Voi miten söpö blogi tää on! Löysin tän ihan sattumalta, kun tein juuri itsekin äidinkielen muistikirjaa kouluun ja etsin siitä jotain tietoa.. :D
    Sullapa on ollu monenmoisia hiustyylejä, en osaa kyllä ees sanoa mikä noista on ollu hienoin, ku kaikki näyttää sopivan. :>

    ReplyDelete
  14. Heippa löysin sun blogin vast ikään ja luin kaikki postauksesi. Saako kysyä, että kuinka sinä huomasit, että veriarvosi olivat huonosti? Huomasitko siis itse vai esim.vanhempasi? Ihanaa on ollut myös lukea että olet paranemaan päin/parantunut. Sinulla on varmasti ollut vaikeaa mutta eikö olekin sen arvoista? Kuinka sinulla nykyään menee ruuan kanssa? Haluaisin vielä sanoa,että näytät niin paljon paremmalta terveenä ja varmasti uskon myös että voit paremmin!! Tsemppiä ja ihanaa syksyä ja joulun odotusta sinulle:)

    ReplyDelete
  15. Anonymous: Heh, olihan ne kivat, ja kiitos :)

    annan: aw, kiitti! Ei pelkoa, en mene värjäämään ;)

    Anonymous: Joo, aika moni on sanonut samaa. Tykkäilen kumminkin enemmän tästä tämänhetkisestä väristä, otsis on harkinnassa :).

    Kirsikka: Heh, niinpä kai! Kiitos! :)

    Ew-wa: Kiitti! :>

    Anonymous: Oi kiitos :)

    Anonymous: Oh, miten sä herttinen jaksoit kaikki lukea? :D Ööm en mä niistä veriarvoista tiedä mitään, onko ne ollut huonoja vai? :o Ja joo, on huonoja päiviä ja hyviä päiviä, enemmän noita hyviä kuitenkin nykyään onneksi. On se edelleen vielä joskus aikamoista taistelua, mutta paremman puolella jo ;) Kiitos hirmuisesti, ja samaa sinulle! :)

    ReplyDelete
  16. noi vaaleet on parhaat =)=)=)=)
    sun kasvot loistaa niis! oot kuin kevätpäivän aurinko! vaaleat hiukset ovat piristys tumman syksypäivän keskellä =)=)=)=)

    Oletko harkinnut koskaan lyhyttä mallia?

    ReplyDelete

(: