Sunday, April 26, 2009

weekend

Hellou! Niinhän siinä sitten taas tosiaan kävi, etten ehtinyt edes käväistä perjantaina koneella, ja eilen taas tulin niin myöhään kotiin, etten jaksanut enää ruveta sähläämään tän kanssa, en väsyneenä oikein koskaan onnistu näissä jutuissani..
Mutta siis, perjantaina tosiaan olin koko päivän menossa, aamulla oli jo ihan mielettömän hyvä ilma! Oli tosi kesäinen fiilis, ja siitä kertoi mun perjantainen päivän asukin:



Eli mulla oli tuo ihana sama huppari, mikä torstainakin (Bershka), mun mielestä sitä on ihana käyttää tuossa säässä, tulee niin pirtsakka olo. Shortsitkin vetäisin ekaa kertaa jalkaan tänä vuonna, ne on myös Las Palmasin Bershkasta hommattu. Leggarit on ihan jostain Seppälästä tai jostain, valkoinen toppi Las Palmasin henkkamaukasta. Ja sitten ihanin osa, nimittäin mun arskat!(lovelove!) Aurinko paistoi niin ihanasti, että päätin pistää lasit päähän. Ostin noi viimeksi Italiasta, ja tykkäilen tosi paljon, noi istuu jotenkin hyvin ja on kivan väriset. MUTTA anyway, juttu jatkukoon, eli siis koulussa oli jotenkin ihanan rento päivä, lähdettiin ajoissa koulusta kävelemään asemalle päin, ja ostin kaupasta sitten Sprite zeron, joissa on muuten uudenlainen pullo! Se on aika söppänä mun mielestä.. Nooh taas mä poikkean aiheesta, mutta siis, matka jatkui Ateneumiin, jossa hengailtiin joku tunnin verran. Sieltä lähdin sitten kiertelemään kaupunkia, ja ihan oikeesti huomaa miten koko kaupunki herää ihan kuin jostain talviunesta, ihmiset hymyili (niinpä, ei Suomessa KUKAAN hymyile koskaan...) ja näin tosi monella muullakin arskat päässä. Jotkut rohkeat oli jopa teepaidat päällä. Eihän mulla paljoa rahaa ollut, mutten kyllä tavallaan lähtenytkään shoppailemaan, eli siis tyydyin vain kiertelemään peruskaupat uusien juttujen toivossa. Ei kyllä löytynyt oikein mitään, paitsi nämä ihanat farkut ginasta, jotka löytyykin jo ainakin parin bloggarin vaatekaapista:

Noi on tosi ihanatsöpötawts, mutta jäi silti kauppaan :(


NOOH, sitten kuitenkin öö, käväisin Hesessä salaatilla (naminami), ja sitten Jampe (veljeni) ja sen tyttöystävä tulikin, ja suunnattiin leffaan. Ei mentykään kattomaan Slummien miljonääriä, vaan Miehet jotka vihaavat naisia. Pakko myöntää, että mulla oli suuret ennakkoluulot koska tuo on ruotsalainen, ja vaikutti tosi tylsältä, kun luin sen esittelyn, mutta oikeasti toi oli tosi hyvä leffa! Suosittelen, kyllä jaksoi sen kaksi ja puoli tuntia istua sitä kattelemassa. Leffasta lähdin sitten Jennalle, syötiin iltapalaa ja mietiskeltiin vielä ensi viikonlopun ristiäisiin niitä tarjottavia, mutta mentiin nukkumaan jo joskus kahdentoista aikaan, kun väsy iski. Eilen lähdettiinkin sitten jo kymmenen aikaan Jumboon, etsiskelemään ristiäisjuttuja ja Jennalle vaatteita, joita se löysikin ihan kiitettävästi. Mun mukaani tarttui vain nämä:

Kotona sitten olin pari tuntia, ja suuntasin matkani sitten sinne Evelle. Oli ihan kivaa, mutta noiden karkkien mussutuksen vuoksi mulla oli ihan mielettömän paha olo, ja väsy iski taas, enkä sitten jäänytkään sinne yöksi, vaan iskä tuli ihanana ihmisenä hakemaan mut yhdentoista jälkeen kotiin. TÄNÄÄN ei oo suunnitelmissa kummempia, äsken tein yhden koulujutun, ja yhden aikoihin lähdetään mun mummini miehen synttäreille. Neljältä mulla on tanssi, ja sitten varmaan vaan ihan himassa lörtsimistä. Nyt taidan mennä pihalle auttelemaan, kun äiti ja iskä siellä jotain haravoi sun muuta.

ps. ois hirmu kiva kuulla juttutoiveita yms, tai jonkinlaista kommenttia tästä blogista :)

5 comments:

  1. oi miten kiva blogi sulla onkaan! :)

    ReplyDelete
  2. kirjota veikasta kunnon pitkä juttu ja lisäilet sen ja jeltsinin kuvia mukaan ;)
    t.jenna

    ReplyDelete
  3. ihanat shortsit :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous (jenna...): Joo en taida :D

    Anonymous: Kiitos!

    ReplyDelete

(: