Monday, February 9, 2009

do you see, what we've done?

Hellou! Tänään on ollu aika normaali (no okei, ehkä poikkeuksellisen kiva) maanantai. Heräilin aika aikaisessa ja koska en keksinyt mitään päällepantavaa, niin päätin näyttää raastinrautaa yksille mun ohuille mustille sukkahousuille. Niistähän tulikin sitten ihan kivat oikeastaan, kun pistin se yksien sininsten sukkisten päälle.Noh, koulussa oli kanssa ihan kivaa, oli ihanaa, kun ekaa kertaa pystyin kunnolla laulamaan Decoden kertsinkin, kun siis soitetaan sitä musassa. Sekin oli kiva juttu, että just kun oltiin päästy, niin äiti soitti että ne vois tulla hakemaan mut, koska ne oli ihan siinä koulun vieressä, joten mun ei tarvinnut hytistä tuolla pakkasessa. Tänään pitäisi vielä leipoa yksi sitruunapiirakka, kun huomenna on mun vanhempien joku 25-vuotispäivä, siis että ne on ollut niin kauan yhdessä, ja meillä on joku ihme 'perhepäivällinen', minne äiti halusi mun ton piirakan leipovan. Kuvaa saattaapi tulla huomenna. Ainiin, ja mikä parasta, pääsen tänään ensimmäiselle tanssitunnille sitten sen leikkauksen, eli siitähän on jo pari kuukautta, jei.


Kuvassa päivänasua, tosin noi sukkikset ei näy nyt niin hyvin, tai siis että tuo sininen kuulsi paljon paremmin oikeasti läpi, kun tuossa ei melkein yhtään. Ja siis paita gt, käytän sitäkin way too much..

Hee! Tuossa mun tämän päivän lempijuttuni, prinsessasormus jonka löysin mun korulaatikostani. En kyllä tiedä miten se on sinne joutunut... Ihana se silti on!

2 comments:

(: