Tuesday, February 10, 2009

ösjfsjfösjgg


yää, mulla on huomenna kemian koe, ja olisi EHKÄ pitänyt lukea siihen sen sijaan että olen koko päivän roikkunut netissä? heh.
No okei, mutta siis mun päiväni alkoi ihan kivasti, kouluun piti mennä vasta kello 9.45, koska oli liikuntapäivä. Lähdettiin Renjan kanssa sitten kävelemään, ja se oli kyllä tuskaa. KAKS tuntia tuolla pakkasessa! Jäädyin siitä huolimatta että mulla oli päälläni kahdet sukkahousut, tuulihousut, kahdet sukat+villasukat, kaksi pitkähihaista paitaa ja villapaita yms! Hyi. No joka tapauksessa selvisin hengissä kotiin (en kyllä tuntenut mun sormia..) ja rupesin tekemään sitä sitruunapiirakkaa, mikä mun piti jo eilen tehdä mutta en jaksanut. Se onnistui kyllä ihan hyvin muttei ollut kauhean nätti, joten päätin jättää kuvan siitä veke. Nyt mua väsyttää niiiin tajuttomasti että en kyllä jaksa ruveta pänttäämään tuota kemiaa, Renja saa selittää mulle sitä vielä huomenna koulussa, hikke kun on.
Mutta nyt siis suihkuun ja nukkumaan, niin ehkä jopa herään huomenna ajoissa.
En nyt kyllä saa päähäni mikä on 'hyvää yötä' ruotsiksi joten italiaksi sitten, buona notte kaikille!

No comments:

Post a Comment

(: