Saturday, February 7, 2009

everyone's having so much fun

Hellurei! (lol mikä sana muuten). Tää lauantai alkoi tosi aikaisessa, kun heräilin kahdeksan jälkeen, ja kymmeneltä oltiin jo Vuosaaressa menossa uimaan. Meitähän siis oli ihan kivan kokoinen porukka; minä, Jenna & Jelina, mun kaksi tätiäni ja toisen niistä lapsi, sekä mun mummi. Juu... Käytiin sitten myöhemmin iskän kanssa kaupassa ja harmittaa vähän etten kiikuttanut kärryyn paria juttua mitkä oisin voinut nyt myöhemmin ajateltuna, koska iskä suostuu aina ostamaan kaiken. Sen kanssa on paljon kivempi käydä kaupoilla kun äidin heehe.

Tuossa mun tämän iltani jatko, nimittäin ajattelin käydä tuon uusimman Miss Mixin kimppuun heti kun saan tän postauksen tehtyä. Myöskin tossa tuo Prinsessa Mia joka on muuten ihan superhyvä kirja. No mutta, nyt mä menen aloittamaan mun riehakkaan iltani.

2 comments:

(: