Thursday, January 1, 2009

this year will be better, ha?

Noniin, uusivuosi meni, ja menikin ihan kivasti siellä Renjalla, syötiin vaan kauheesti kaikkea hyvää ja pelattiin Marioo Nintendolla :D Kauheasti olen löytänyt joka paikasta muiden tekemiä uuden vuoden lupauksia, ja ne on aikalailla niitä samanlaisia, 'en syö karkkia', 'laihdutan' yms yms. Mä itse rupesin juuri miettimään, että pitäisikö itsekin sen karkkilakon, mutta tulin siihen tulokseen, että en mä todellakaan jaksa, koska ensinnäkin kun mä katson mun pöytää, niin se on TÄYNNÄ karkkia, ja ne on pakko joskus syödä, ja toiseksi mä en halua asettaa itelleni tommosia rajoja, kuten juuri toi karkkilakko, koska jos mä sitten sattuisinkin syömään karkkia, niin mun olo olis HIRVEÄ, siis oikeastikin, ihan kauhea, koska mä tuntisin olevani niin epäonnistunut siinä. Jotenka siis en aloita karkkilakkoa. Mietin myös, että jos päättäisi taas sen että nostaisi keskiarvoa tai tekisi läksyt tai jotain, mutta en mä jaksa sitäkään kuitenkaan kovin kauaa. Sen sijaan voisin ehkä tehdä semmoisen uuden vuoden lupauksen, että oikeastikin yrittäisin olla rohkeampi jutuissa, joista mä pidän, ja etten niin kauheasti ajattelis sitä, mitä muut ihmiset musta ja mun jutuista ajattelee. Mä en siitä nimittäin loppujen lopuksi hyödy mitään, jos murehdin, tykkääkö joku mun kengistä vai eikö tykkää. Toinen juttu, mitä mä oikeasti lupaan on, että mä yritän ajatella tänä vuonna asioita enemmän positiivisesti, koska tiedän olevani turhan pessimistinen. Ja vielä se, että ehkä mä lupaan, etten aseta turhia lupauksia itselleni, koska en niitä kuitenkaan pidä.
Ihanaa vuotta 2009 kaikille !

No comments:

Post a Comment

(: