Wednesday, December 31, 2008

happy new year

Mun uuden vuoden aattoni alkoi sillä, kun söin 'pitkästä aikaa' (viimeksi siis tapaninpäivänä:D) suklaata ja karkkia, ja voin sanoa, että mulla on nyt jo tosi paha olo :D Silti ollaan Renjalla kyllä mussuttamassa kaikkea mahdollista, ja mä oon varmaan melkoinen pallo illalla.. Kattelin ekaksi Frendejä, sitä neljättä tuotantokautta, jonka ostin tässä pari päivää sitten, ah, rakastan tuota sarjaa ehkä eniten. Kattelin myös Peter Panin, joka tuli neloselta. Kyseinen satu on ollut AINA mun lempparini, ja tuo tänään tullut leffa on vielä lempiversioni, kuka voisikaan vastustaa ihanaa Jeremy Sumpteria? No, mä en ainakaan :D Tajusin muutenkin, että aika monet tykästyy pahoihin poikiin, ja oon varmaan tosi outo yksilö, kun yleensäkkään pahat pojat, emot eikä esim. hevarit kiinnosta mua pätkääkään. Kaikki mun kaverit sanoo, että mun poikamakuni on tosi nössö, kun voisin ihannepojiksi/miehiksi mainita Nick Jonasin (totta kai!), Adam Brodyn ja juuri tuon Jeremy Sumpterin. Voi hyvä luoja, tekisin mitä vaan noista pojista! :D ( tai no en mä nyt ihan hirveesti tosta Jeremystä perusta muuten kuin tossa Peter Panissa, se on NIIN söpö! ) Mutta joo hups, eksyin vähän aiheesta..
Mietin tosi pitkään, mitä pukisin tänään päälleni, ja juuri tuon syömisen takia päädyin tosi rentoon ja väljään asuun, mustiin sukkahousuihin, valkoisiin liian isoihin shortseihin, ja valkoisen ylhäältä tyköistuvan, ja alhaalta löysän, pitkähkön valkoisen paidan, jossa on punaisia ankkureita. Kuvia voin pistää myöhemmin, koska sain vasta äsken päätetyksi kyseisen asukokonaisuuden, enkä todellakaan jaksa ruveta nyt ottamaan kuvia. Ja siis tiedän, ei ole taas parhaasta päästä, mutta mä olen menossa mun kaverille, jonka lisäksi siellä on sen isosisko ja isä, joten hei.. :D
Pistän vielä joitain kuvia, mitä tänään aiemmin otin.

Tuossa tosiaan VÄHÄN tuota karkkia, huomaa iphonen päällä olevat geishat, joista toinen on syöty :D Muita karkkejahan tuossa on mm. Guylianin belgialaisia täytesuklaita, Fazerin Suomikonvehteja (hyi en oikeastaan edes tykkää niistä..), yksi marianne jossa on Finnkinon paperi päällä ja Quality Streetejä (ah). Ainiin, ja tuo vihreä karvatsydeemini on mun päiväpeitto, joka on ikuisuuksia sitten ostettu Ikeasta

Tykkään tosta kiposta ihan älyttömän paljon, mun serkkuni osti sen mulle joululahjaksi pari vuotta sitten kai Miquesta. Toi on ihan älyttömän söpö, ja sopii mun mielestä tosi hyvin noille pistaasipähkinöille, kun toiselle puolelle voi pistää noi kuoret.


Toi tuoli on mun mielestä jotenkin vähän antiikkisen näköinen, siis ei nyt suoraan, mutta jollain tapaa. Mä en itse kauheasti aluksi tykännyt siitä, mutta olen nyt kiintynyt siihen jollain hassulla tavalla. Se on mun veljen tekemä, ja tällä hetkellä se on mun huoneessani. Se lähtee nyt ensi vuoden alussa, kun mun veljeni muuttaa uuteen asuntoon, ja ottaa sen sinne. Joka tapauksessa, hyvää uutta vuotta kaikille, älkääkä pistäkö ihan sekoilemiseksi sitä menoa! :)

No comments:

Post a Comment

(: