Monday, December 29, 2008

blackout


ENSINNÄKIN, myönnän, että mun päivänasuni on ÄLYTTÖMÄN tylsä, mutta meille tuli tosi kiire hakea mun ja Renjan leffaliput, kun iskä tuli kotiin vähän myöhässä. Ja mun ilme on kaamea :D Mutta siis, farkut Maltalta, neule Zarasta, musta t-paita siskolta, punaiset sukat Seppälästä ja villasukat(vaan toisessa jalassa nyt just :D) joululahjaksi saadut, pappani avovaimon itsetekemät, rakastan niitä koska ne on eriparia ihan tarkoituksella tehty :D Ja toi 'kenkä', mikä mulla on toisessa jalassani, on se semmoinen sairaalasta saatu 'kevennyskenkä', joka siis suojaa mun jalkaani. Huoh, oli ihan äärettömän kamalaa liikkua Jumbossa kepeillä, rakkulat on sen jäljiltä käsissä, mutta selvisin hengissä :)
Se itse leffa (Blackout) oli ihan mielenkiintoinen, mutta vähän liian outo mulle, en ihan pysynyt kaikissa jutuissa mukana, ja sen lisäksi se loppu oli tyhmä, kun se jäi katsojalle avoimeksi. Olisin halunnut että siinä olisi ollut valmis, selkeä loppu. Tavallaan olihan se ihan kiehtova mutta silti.
Oli myös tosi kivaa nähdä Renjaa pitkästä aikaa, ja niin. Ostin muuten ns. leffanaposteltavaksi Green Tree Chipsin jotain sitruunamaustettuja omena'lastuja', oli aika pahoja :D RealSnacksin vähän vastaavat on kyllä hyviä, mutta noi oli jotenkin oudon makuisia, en ehkä suosittele. Muuten ei Jumbosta mukaan tarttunut niiden lisäksi kuin limu ja Frendien neljäs tuotantokausi. Ah, rakastan sitä sarjaa!
Huomenna olen tiettävästi vain kotona, paitsi että Jenna ja Jelina tulee moikkaamaan mua heti aamusta, mikä tarkoittaa sitä, että pitää huomennakin herätä jo kasilta..
Mulla on kauhea paniikki Uudesta Vuodesta, koska en voi kepeillä oikein minnekään ulos lähteä ainakaan pitkäksi aikaa, en yhtään tiedä mitä teen! Tai no ehkä meen Renjalle yöksi ja näen päivällä mun serkkuani Mikoa, mutta silti, onko vähän laimeeta? No toisaalta, ehkä ens Uutta Vuotta sitten juhlitaan senkin edestä :)

2 comments:

  1. Kivat farkut! :) Päätin nyt myös itekkin kommentoida sulle kun olit kommannut myös meille :) HAPPY NEW YEAR!

    t. Julienna

    ReplyDelete
  2. Julienna: Kiitos, oli ihanaa saada kommentti! :D Ja farkut on harmikseni vähän löystyneet, ja senkin takia liian isot että olen itse vähän kutistunut. Ja Hyvää Uutta Vuotta teillekin (:

    ReplyDelete

(: