Sunday, December 28, 2008

96 days left


Ah, rupesin tänään kattelemaan ja tutkimaan ens vuoden kalenteria, ja tajusin, ettei mun Kanarian matkaani ole enää kuin 96 päivää. Joojoo, kuulostaa kauhean pitkältä ajalta, mutta ei siihen ole kuin se kolme kuukautta! Mulle iski kauhea paniikki, että pakko ruveta kohta miettimään että mitä kaikkea uutta mä sinne oikein tarvitsen, ainakin bikinit, joku uusi tunika yms yms yms. Aurinkolasit haluaisin myöskin uudet (vaikka kokoelma on melkoisen kattava nyttenkin :D) ja jotkut kengät. En kuitenkaan ehkä mitään kovin 'hienon'näköistä haluaisi sinne, koska se ei ole kovin hieno kohde tietääkseni. Heinäkuussa kuitenkin tarvitsen Italiaan taas jotain ihanaa uutta.
Muuten oikeastaan mulla on ollut tänään(kin) ihan mielettömän tylsää, olen vaan lukenut Marian Keyesin Enkelit-nimistä kirjaa, katsellut Frendejä hirveinä monen tunnin putkina ja juonut teetä ja jotain joululahjaksi saatua luksusdieettikaakaota miljoona kuppia. Se muuten on ihan tajuttoman hyvää, ja siinä on aitoa belgialaista suklaata. Kaloreita siinä siitä huolimatta oli vain 36 per kuppi. Selailin myös tuota La Dolce Vita-kirjaa, jonka sain lahjaksi, ja ah, ne kaikki kakut sun muut näyttää ihan mielettömän ihanilta! Vois ehkä harkita jonkun tekemistä tässä joku päivä, ehkä ens viikonloppuna tai jotain.
Huomenna VIIMEINKIN ulos täältä talosta, mennään Renjan kanssa leffaan. Vähän taas jänskättää noiden keppien kanssa liikkuminen, mä nimittäin inhoan niiden kanssa liikkumista julkisilla paikoilla, mutta toisaalta ihanaa päästä muualle, oon tosi kypsynyt vaan himassa olemiseen.
Kuva: www.finnmatkat.fi

No comments:

Post a Comment

(: