Saturday, December 27, 2008

i want i want i want

Tein eilen hankintalistan, mitä kaikkea mä haluaisin, ja niitähän nyt tietenkin riittää. Listalta löytyy TÄLLÄ HETKELLÄ

- uusi paitapusero, en vielä tiedä ihan tarkalleen millanen, mutta mun on pakko saada semmoinen!

- jotkut uudet, jännät leggingsit. En niistäkään ole vielä ihan varma että millaiset haluaisin, mutta jotkut, koska rakastan leggareita, eikä niitä voi koskaan olla liikaa.

- uusi, ohut, valkoinen pitkähihainen, koska yks mun vanhoista meni rikki. Sinänsä ihan turha vaatekappale, mutta tykkään vaan niistä, joten pakko saada uusi.

- vyö! Varmaankin ehkä joku ruskea, koska sen väristä mulla ei ole vielä.

- jotkut kivat korvikset, ja ehkä sormus.

- ehkä uusi ruskea laukku, koska mun mielestä niitäkään ei voi olla liikaa, toisaalta, mitä vaatteita muka vois?

- goshin yksi luomiväri

- pinnejä! Oon toivoton ponnareiden ja pinnien kanssa, koska hukkaan ne aina jonnekin, vaikka uusia ostaessa päätänkin aina että näistä pidän huolta ja vien joka ilta käytön jälkeen ne niiden oikealle paikalle yhteen laatikkoon.

- kengät, varmaankin jotkut kiiltonahkaiset mustat peruskorkkarit tai jotkut kivat jumppatossumaiset ballerinat, ihan kuin niitä kaupat olis pullollaan tähän aikaan vuodesta

HEH, lyhyt on lista juu, ja mulla ei rahaa oikeastaan ole taas melkein yhtään, mitä en voi edes uskoa. Jotenkin ajattelin ettei tänä vuonna mennyt paljoakaan rahaa joululahjoihin, mutta tais niihin taas palaa joku 150 euroa. Huoh.

AINIIN! Noiden lisäksi mä olen ruvennut himoitsemaan uusia silmälaseja! Mullahan siis on kehyksettömät Davidin peruslasit, koska en käytä laseja kuin joskus kotona (mulla siis on piilarit), ja silloin kun käytin, en halunnut mitään kehyksiä. Nyt mä haluaisin semmoset ihan perusmustat neliskanttiset sangat, vitsit ne olis kivat jotenkin. En kyllä tiiä käyttäisinkö sittenkään kauheasti laseja, piilarit on jotenkin tosi paljon kätsymmät, ja tuntuu, että saisin mun lasit heti rikki.

Eli ehkä jotkut tommoset olis tosi jees:

No comments:

Post a Comment

(: