Friday, December 26, 2008

siinä kaikki

Joo, eli siis joulu tuli, ja menikin jo tavallaan, tuntui että kaikki meni taas jotenkin ihan TAJUTTOMAN nopeesti. Jenna ja Jani tuli kummatkin meille, Jampe tosin joutu lähtemään jo tosi aikasessa, kun junat ei oikein kulkenu, ja se oli vielä menossa jollekin sen kaverille. Jelina sai ihan tajuttomasti lahjoja, ei sitä tosin kiinnostanut kun ne lahjanarut ja joku ihme Nalle Puh-auto josta kuuluu miljoona erilaista, tosi rasittavaa ääntä. Mä olin itse tosi tyytyväinen koko jouluun, tuli onneks luntakin, vaikkei paljoa, mutta silti tuli edes jotain. Mulle se valkea joulu on kuitenkin niin henki ja elämä suunnilleen. Lahjoihin mä olin enemmän kuin tyytyväinen, mä olin pyytänyt vaan paria kirjaa, pyjamaa ja vähän karkkia sun muuta, niin heti melkein ensimmäisestä paketista mitä mä avasin, löytyi iPhone, ja mä olin suoraan sanottuna järkyttynyt. Siis hyvällä tavalla, mutta siis silti, en ollut YHTÄÄN osannut odottaa, enkä edes pyytänyt uutta kännykkää. Iskä vaan oli niin kyllästynyt mun entiseen Nokian johonkin peruskännyyn, koska siinä ei pysynyt edes takakansi kiinni, kun olin rikkonut sen niin pahasti. Nyt vähän pelottaa, miten ton uuden kans käy, toivottavasti en sitä ihan kauheesti onnistu pudottelemaan, voin kuvitella nimittäin jo iskän ilmeen :D
Mutta siis, kaiken kaikkiaan mä sain
- iPhonen, se on oikeastikin ihan mahtava, olin ekaks vähän huolissani siitä, kun se on niin iso, ettei se oikein minnekään mahdu, mutta silti, se on niiiin ihana.
- Pari kirjaa, ja yhden ihanan leivontakirjan, La Dolce Vita - Makeita herkkuja Italiasta. Voi vitsit, ne reseptit on ihan tajuttoman ihanan kuuloisia ja näköisiä, ja varmaan teenkin sieltä vaikka mitä, koska leipominen on yksi mun intohimoista (joo, ei uskoisi, oon aika tumpelo tommosten asioiden kanssa..)
- H&M:n kuorintavaahdon ja rasvan, ne on ihanan tuoksuisia ja tuli muutenkin tarpeeseen (:.
- Semmoisen hiiripalan mun Nomination-koruuni, se on tajuttoman söpö, mutta mä en ole vielä saanut aikaiseksi laitettua sitä siihen koruun, koska mä tiedän, että mun kynnet on sen jälkeen entiset. Ehkä iskä suostuu pistää sen siihen.
- Meikkipeilin, toi oli ihan mahtava lahja, koska helpottaa elämää varsinkin aamuisin ihan mielettömästi.
- Pyjaman + ns. huppariaamutakin, se on ihana, koska mä inhosin mun entisessä aamutakissani sitä, että se ei pysynyt koskaan kunnolla kiinni sen vyön avulla, ja tossa uudessa on vetskari sen vyön lisäksi. Kaiken lisäksi se on tosi söpö, vaaleanvihreä jossa on jotain pupunkuvia.
- Vaaleanvihreän viltin, Jenna on kyllä mahtava ostamaan lahjoja, koska vaikka mä en ollut pyytänyt vilttiä, niin mä halusin sen. Samassa paketissa tuli parit lämpimät sukat (ah!) ja 6 suklaapatukkaa, eli ihan täydellinen mulle.
- So?...Kiss me-hajuveden, ja samassa paketissa 2 leffalippua. Tosi kiva lahja, se tuoksu on mun mielestä ihan jees, ja leffalippuja ei koskaan voi olla liikaa.
- Vaaleansinisen uunivuoan, se on ihanan pieni ja söpö ja kaikkea, aion raahata sen mukanani sitten omaan kämppään, kun sen aika toivon mukaan parin vuoden päästä koittaa. Vuokaan äiti ja iskä oli pistäneet jotain joululimpparia, kuivattuja omenalastuja, semmosen suolanapostelujutun, siis joku Sushi mix, Butterfinger-suklaapatukan ja semmoista belgialaista suklaata. Rakastuin heti koko pakettiin, se on niin mulle sopiva.
- KAUHEESTI karkkia. Siis ihan tajuttomasti, en todellakaan tiedä minne mä oon noi kaikki tunkemassa, koska huomenna mä en enää syö karkkia, ja mulla on koko aika paha olo. Oon ahtanu itteeni varmaan 6649349734 kg suklaata ja kaikkea muuta, en edes uskalla käydä vaa'alla.
- + kaikkea muuta pikkutavaraa, mitä aina tulee vähän (:
Pistän vielä ihan vaan pari kuvaa noista lahjoista. Sori laadusta, otin tolla mun omalla surkealla kameralla, ja muutenkin, en kauheasti jaksanut panostaa.


Hehee joo, mähän sanoin, että tota karkkia on PALJON ;D






Tossa toi iPhone, pistin Jelinan kuvan heti siihen taustakuvaks, kun en ehtiny vielä mitään muuta kivaa, enkä kyllä ehkä pistäkään, koska musta Jelina on tajuttoman söpö tossa (: Juu eli tossa on nyt pari kirjaa, P.S. Rakastan sinua, Tyttö, 16 vee silkkaa kidutusta ja sitten se La Dolce VitaTuossa se H&M:n rasva ja sitten se meikkipeili.

No comments:

Post a Comment

(: