Sunday, December 21, 2008

i'll keep you my dirty little secret

Moi!
Ajattelin tehdä nyt vain aika pikaisesti mun elämäni aakkoset, joten tässäpä ne tulee:


A - Aurinko, antaa ihanan rusketuksen ja tekee paljon pirteämmäksi.
B - Ben&Jerry's, mun ihan ykkösherkkuani, voisin syödä sitä ihan koko aika.
C - Canary Islands, eli siis Kanarian saaret. Pääsen sinne VIIMEINKIN huhtikuussa.
D - David Beckham, mun lempparipelaajani ollut jo varmaan kymmenen vuotta. Oikeesti.
E - Emmy, meidän söpösöpösöpöHÖPÖ kiinanharjakoira.
F - Feliz Navidad, kai espanjan?kielinen joululaulu, jota mä hoilasin ihan täysillä, kuulokkeet korvilla kun olin jotain neljä. Kaikki meidän perheestä nauroi mulle, ja edelleenkin aina kun se biisi sattuu vaikka levyltä soimaan, mun siskoni rupeaa laulamaan sitä sillä samalla nelivuotiaan englanninkielentaidolla, ihan mua kiusatakseni.
G - Gardajärvi, Pohjois-Italiassa sijaitseva järvi, ja sen ympärillä olevat kaupungit. Kaunein ja tärkein paikka, missä ikinä oon ollut. Ens kesänä taas.
H - Helsinki, vähän ehkä SUUREMPI paikka kuin mun asuinpaikkani Korso. Varsinkin kesäisin ja joulunaikaan ihana paikka.
I - Isä, mulle yksi tärkeimmistä ihmisistä. Iskä on oikeastikin ihan mieletön, se näkee ihan tajuttomasti vaivaa mun ja mun juttujeni eteen, mutta mua ärsyttää se, ettei se koskaan muista mitään, mitä mä olen sille kertonut.
J - Jelina, mun 11 kuukautta vanha siskonlapsi, joka on ihan tajuttoman söpö. Sen kanssa on ihana olla ja leikkiä, vaikka mä en sitä kyllä oikeastaan kenellekään myönnä.
K - Korso, mun asuinpaikkani, jota oikeastikin haukutaan IHAN LIIKAA. Ei tää nyt niin paha paikka oo, ja täällä on hei Vatex (;
L - Lumi, joka mun mielestä kuuluu ehdottomasti jouluun. Kuolisin, jos koko talvena ei tulis lunta.
M - Muumit, ah, ihana ohjelma! Voisin tuijotella niitä vaikka koko päivän.
N - Nick Jonas, Jonas Brothersista. Tää kestää, väliäkö mitä muut sanoo ;D. Enkä todellakaan ole mikään ihkuihkuihkuuu-fanittaja, oikeestikin.
O - Omena, ahmin omenoita oikeastikin ihan hulluna, ja mulla on vielä ärsyttävä tapa jyrsiä se kuori ensiksi siitä päältä.
P - Pete Parkkonen, mun henkilökohtainen lemppari tän vuoden Idolsista, harmitti ihan tajuttomasti, kun se tippui, ja vannoin, etten katsoisi sitä finaalia.. Katsoin kylläkin...
Q - Quality Street, ihania joulukarkkeja, joita ostan joka vuosi äitille, ja syön niistä varmaan puolet itse.
R - Renja, mun paras kaverini, joka on mulle ihan liian kiltti.
S - Sauna, paikka jota mä oikeastaan melkein inhoan, paitsi joskus mökillä ja jouluna. Ihan liian kuuma ja ahdistava paikka.
T - Tanssi, ehkä tärkein mun kaikista voimavaroistani, johon pystyy purkaa KAIKEN.
U - Uni, rakastan nukkumista, mutta teen sitä ihan liian vähän, ja pyrin viikonloppuisinkin heräämään jo kahdeksan ja yhdeksän välillä.
V - Vesi, rakastan vettä ja uimista, ja kaikkein erikoisinta on ehkä, että tykkään etenkin VIILEÄSTÄ vedestä.
W - Wilma, meidän ihana saksanpaimenkoira, joka tosin on aika usein TOSI ärsyttävä
X - X-mas, eli joulu. Joulu on mun lempiaikaani vuodesta, aloitan siitä hössöttämisen jo viimeistään lokakuussa, ja myönnän olevani todellinen jouluhöperö.
Y - Yliarvostettu, inhoan kaikkea yliarvostettua, mikä on muka niin tärkeä ja upea juttu, esim. ensisuudelma
Z - Zorro, haha, en keksinyt tähän mitään, ja kysyin kaveriltani mesessä, että mikä sana alkaa zetalla, jolloin se sanoi että zorro. Muistan, kuinka me mun isoveljeni kanssa leikittiin joskus ehkä kymmenen vuotta sitten kesällä zorroa, huidottiin jollain ohuilla kepeillä.
Ä - Äiti, mulle tärkeä tukipilari, jota ilman en todellakaan selviäis.
Ö - Öljy. Okei, ei liity sinänsä mitenkään, oli vaan ihan sairaan vaikea keksiä :D Pidin kasilla esitelmän öljystä, ja pakko sanoa, että se meni ehkä huonoiten, mitä koskaan on mennyt. En tajunnut edes itse mitään siitä, mitä selitin siinä luokan edessä, ja sen taisi kyllä kaikki huomata.
( joojoo jätin å:n tahallaan, en keksiny mitään :D)

4 comments:

  1. Ah, sulla on ihana tukka! (:

    ReplyDelete
  2. heei oisit laitta å:n kohdalle åbo ;);););)); :DD:

    ReplyDelete
  3. anna: HAHA ois pitäny! :D En tajunnu

    ReplyDelete
  4. JA M OIS NIIKU MIKO =)=)=))

    ReplyDelete

(: