Friday, December 19, 2008

new start is always better

Hellllööy again!
Miljoonatta kertaa täällä, en edes tiedä, mihin se aina lopahtaa, mutta NYT ehkä jaksaisin pidempään? Joo, no ajattelin, että tää ensimmäinen voisi olla vähän semmonen ns. esittelykerta, tai että kertoisin jotain juttuja itsestäni, en nyt tiedä onko ne niin tärkeitä, mutta anyway, ELI:
1. Mun nimeni on Julia Vilhelmiina, ja voin ihan suoraan sanoa, että mä olen aina inhonnut mun toista nimeäni, se on jotenkin liian neitimäinen, vai voiko niin edes sanoa? Ainoa syy, miksi mä edes kehtaan mainita sen, on se, että se on annettu mun äitini mummin mukaan, ja tavallaan kunnioitan sitä aika paljon, tai sillain. Ja ei se nyt ihan kaikista kauhein ole sentään.. Siis se nimi.
2. Mä harrastan tanssia, olen harrastanu tosi kauan, siis jotain 10 vuotta. Tällä hetkellä mulla on jazzia, nykytanssia, show:ta ja balettitekniikkaa.
3. Mun lempiaineita koulussa on liikka (mä muuten oon liikkaluokalla.. :D) ja musiikki, musassa mä laulan.
4. Mulla on viharakkaussuhde ruokaan, mä syön kauheasti, mutta samalla inhoan sitä, koska en kauheasti tykkää mun kropastani, mutta ei siitä nyt sen enempää.
5. Mä asun mun vanhempien kanssa Vantaalla, ja meillä on kaksi koiraa ja kaksi kissaa. Toinen niistä koirista on saksanpaimenkoira, ja toinen kiinanharjakoira, ja se on kaikkien mielestä tosi hassua, siis että noin erilaiset koirat voi asua samassa kämpässä ;D Mulla on myös 2 sisarusta, Jenna, joka on 23-vuotias, ja sillä muuten on 11 kk vanha tyttö, Jelina nimeltään, ja sitten toinen mun sisaruksista on Jani, 21-vuotias. Mun sisarukset ei siis asu meillä, mutta ne asuu kummatkin aika lähellä meitä, joten mä näen niitä melko usein.
6. Mulla ei ole kauheasti hyviä kavereita, 1 paras kaveri, Renja, ja sitten 3 muuta semmosta hyvää kaveria. Mä en myöskään kauheasti vietä aikaa mun kavereiden kanssa, koska mulla on tosi usein harkkoja.
7. Mä käyn isoskoulutuksessa.
8. Mun makuni vaatteiden suhteen on tosi outo. Mä en pukeudu yhtään, niin kuin haluaisin, mä tykkään tosi erilaisista vaatteista, kuin mitä mä käytän. Se johtuu varmaan siitä, että mä olen aika epävarma itsestäni, enkä oikeasti vaan uskalla käyttää niitä, mistä oikeasti eniten tykkään. Se on oikeesti tosi harmi, ja mä toivon, että voisin joskus edes rohkaistua, ja pukeutua niin kuin mä haluan.
9. Mä olen toivottoman lyhyt, vaan 157 cm, ja kaikenlisäksi, mä en edes kasva enää tästä kuin max. joku 5 cm. Toisaalta, siihen on jo tottunut, ja on tavallaan kiva, kun ainakin aina voi käyttää korkkareita poikien seurassa olematta niitä pidempi.
10. Mä olen ikisinkku, ja tavallaan pelkään sitoutumista.
11. Mun jalassani oleva vaivasenluu leikattiin viime torstaina, ja mä olen ns. vankina OMASSA KOTONANI, koska en pääse oikein keppien kanssa vielä minnekään, kun mun jalkani on niin kipeä.
12. Mä rakastan joulua ihan ylipaljon<3>

No comments:

Post a Comment

(: