Thursday, January 1, 2009

i'm totally gonna change

JOO, eli totaalinen muutos noihin mun uuden vuoden lupauksiin. HUOMISESTA lähtien mä en syö
- karkkia
- sipsiä
- pähkinöitä (paitsi esim kakuissa yms)
- keksejä (EN EDES SUOLAKEKSEJÄ)
Saatatte ehkä miettiä, miksi muutin mun mielipiteeni noin yhtäkkiä, ja se johtuu ihan siitä syystä, että mä söin tänään itteni niin ähkyksi noista kaikista, ja mun maha oli oikeasti ihan kauhee pallo, siis semmonen yyyyh. Ja kävin kaiken lisäksi vaa'alla, enkä varmaan kuukauteen oo ainakaan painanu noin paljoa kertaakaan :D Joten siis, huomisesta lähtien en kelpuuta noita mun ruokavaliooni. Ja mä todella koitan pitää lupaukseni mahdollisimman pitkään, en sitten tiiä otanko ens uutena vuonna noi takasin, voi olla että en ota, koska kun mä olin viime syyskuusta joulukuun alkuun, niin ei se karkki ees maistunu mitenkään ERITYISEN hyvältä, oli oikeastaan vähän pettymys. Ja sen jälkeen mulle on tullu paljon helpommin paha olokin ja kaikkea.


Kuvan googletin

No comments:

Post a Comment

(: