Saturday, January 3, 2009

Olin Jumbossa tänään Renjan kanssa, kierreltiin miljoona kertaa kaikki kaupat läpi (mä ekaa kertaa normaalikengillä ton mun kipeän jalkani kanssa AIJAI on muuten kipee nyt..), enkä löytäny mitään. Harmitti ihan tajuttomasti, maanantaina sitten suuntana Helsinki. Meinasin ostaa pitkän ruutupaidan Zarasta, jonka alkuperäinen hinta oli 39.90, mutta se ei ollut alennettu kuin kympillä, eikä se mun mielestäni NIIN hyvä kuitenkaan ollut, että oisin halunnut sen kolmellakympillä.. Myös Seppälässä oli yksi aika kiva röyhelöhame, mutta S oli liian iso eikä siellä ollut sitten pienempää. Nyt maanantaina etin varmaan aika samoja juttuja, elikkä kivaa laukkua, wet look leggingsejä, ruutupaitaa ja jotain kivaa vyötä. Uusi neuletakki olis kyllä kanssa kiva..

Kokeilin aamulla mun siskoltani saamaa sinistä hametta, jonka mun papan avovaimo siis on joskus tehnyt mun siskolle. Sen alla mulla oli mun tanssipuku, ja sitten pistin tuon vyön tuohon päälle. Se on nyt aika huolimattomasti pistetty, tää kun oli vaan tämmöinen tyhmä kokeilu, kun halusin tuota hametta kokeilla. Melkein samanlainen löytyy joulunpunaisenakin. Tanssipuku piruetista, hame siskolta, vyö veromodasta, kaulakoruna rippiristi ja Italiasta ostettu N-kirjain (joo, sillä on oma symbolinsa, mun nimihän on siis Julia joten se ei liity mun nimeen :D) Ja hiukset on märät ja hassusti, joten nekään ei tuolta näytä oikeasti :DAnteeksi ihan KAUHEA kuvanlaatu, en jaksanut panostaa valaistukseen, ja kuva on otettu mun ihan surkealla normidigikameralla, kun en heti löytänyt (enkä sitten jaksanut vaivautua etsimään) meidän toista kameraa. Mutta siis, tällä asulla liikuin jumbossa, harmaa toppi One Way, musta pitkähihainen paita ja farkkuhame H&M. Lisäksi mulla oli vielä sukkahousut, joita nyt ei näy. Jaloissa oli mun harmaat talviconverset. Mun on niin pakko saada nyt uusia vaatteita, oon kaikkiin omiini tosi kyllästynyt..

Ps. Nyt soi Disco Ensemble - Headphones

2 comments:

(: