Sunday, January 4, 2009

sweet home

Mulla on ollut tänään ihan totaalinen kotipäivä, en ole astunut ulos ollenkaan. Sain jonkun ihan ihme inspiksen ja siivosin koko keittiön, tein jääkaappiin tietynlaisen järjestyksen, ja siivosin vielä meidän maustekaapin, jossa oli oikeastikin ihan kauhea homma :D. Ja siis tähän kaikkeen meni yhteensä varmaan neljä tuntia, koska tein kaiken aika rennosti enkä tavallaan kiirehtien tai silleen. Sitten tein rommirusinakääretorttua, jonka ohjeen löysin sen Valion rommirusinarahkapurkin etiketistä, ja pakko sanoa että vaikka inhoan yleensä kaikkia rommirusinajuttuja, niin toi oli tosi hyvää. Äsken sitten katoin Muodin huipulle ja taas sain todeta että on se Christian tosiaan niin IHKU. Vaatteista sen verran että kahteen saakka olin yökkärissä, ja sen jälkeen olen rennosti oleskellut verkkareissa, joten päivän asusta tuskin tarvitaan kuvaa :D Huomenna Helsinkiin, naminami, toivottavasti löydän jotain kivaa.Tuossa se kääretorttu, ei kaikkein kaunein, mutta hei, mä onnistuin ihan kokonaan tekemään sen ja oon tosi ylpeä siitä :D!

2 comments:

  1. oih ihanan näköst<3 Enkö oo muka kertonu? ;oo aijaa no nyt tiiät :DD anteeksi tästä :)

    ReplyDelete
  2. Stella: Tiedän, se oli DELICIOUS!

    ReplyDelete

(: