Monday, January 5, 2009

helsinki cityy

Hyi, mun aamuni alkoi ärsyttävästi, koska ensinnäkin mä en ollut saanut yöllä unta (pyörin varmaan kaks tuntia ainakin..) ja toiseksi mun herätyskelloni soi seiskalta. Sain sitten jotenkin laitettua itteni melkein ihmisen näköseks, ja lähin jo ennen yhdeksää Helsinkiin. Ulkona oli muuten NIIIN kylmä ! Ja mun jalkaan sattu ihan tajuttoman paljon joten linkutin sitten siellä ympäriinä. MUTTA siis, mukaan tarttui GT:stä musta tunika/paita/mekko, valkoinen body, mustat IHANAT leggarit ja musta aika pitkä perusneuletakki. Huomenna pistän kuvaa niistä, koska en jaksanut tänään ruveta kuvaamaan niitä. Anyway, kun pääsin viimeinkin takas kotiin, laitoin RUOKAA, ja sen jälkeen oonkin vaan tuijotellut telkkaria (ja otin julisteet pois seiniltä). Mua ärsytti NIIN paljon, kun Kherington tippui Tanssi jos osaat-ohjelmasta, mutta onneks päivän pelasti Ruman Bettyn Marc, sen suorat hiukset on NIIN ihanat! Mutta siis, päivän asusta on kuva, ja huomenna niistä tän päivän ostoksista.
Ps, ah kävin muuten Coffee Housessa, ja ah mä NIIIN rakastan sitä lattea!
(Mä oon muuten ihan kauheessa flunssassa, ja yyh huomenna on loppiainenkin..)
IHAN perustylsä asu, muttaa no can do. Farkut ja kummatkin paidat h&m, punainen kaulakoru sokos. Hyi että mikä asento ja naurettava ilme, mutta mulla ei jotenkin ollut kauheasti inspiksiä poseeraamiseen :D

Tohon kuvaan ei päässyt kengät, niin tässä nyt nämä mun talviconverset, ja ne on hankittu Italiasta.

4 comments:

(: