Friday, January 22, 2010

voi yksinäisen miehen viedä maarraaaaskuuuu

Hihii popitan täällä Antti Tuiskua, siitä tuo otsikkokin siis.
Mä vietän tylsää ja väsymyksentäyteistä koti-iltaa, oon katellut Ally McBealia ja nyt kuuntelen kaikkea noloa musaa. Mulla oli tänään pitkästä aikaa kamera mukana koulussa, mutta ylläri, kuvat on aika karmaisevia, ja MULLA ON JOO TAAS HYVIN MIELIKUVITUKSELLINEN PÄIVÄN ASU...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Vika kuva lähinnä havainnollistamassa että toi vihkon kansihan syntyi siis psykan tunnilla, noin ahkeria opiskelijoita ollaan (=
Hei muuten stay tuned, teen tänään vielä ihania italiakuvia sisältävän postauksen!

3 comments:

  1. oi ihanaa kävin just niiku seiskan aikoihi kattoos uusimmat merkinnät ja nyt tulin taas ni olitki lisän uuen jo!(: <:: tosi jees sun kaikki postaukset tyksin ihan hirmusest!:)

    ReplyDelete
  2. kivoja kuvia! italia postaus on myös ihana! mikä sun horoskooppi olikaan, jellona? oon kai kysyny tota mut en muistaa :-D

    ReplyDelete
  3. Anonymous: Heh, kiitos! (=

    Kirsikka: Kiitti! :) En mä muista että oisit kysyny ;o Mutta en mä varma kyllä oo, neitsythän se ;>

    ReplyDelete

(: