Thursday, January 21, 2010

bring it on hun

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Hola! Mähän olen jo aika kauan etsinyt täydellisiä boyfriend-farkkuja, ja eilen vaatekaappia tutkiessani tajusin omistavani poikien farkut! Perfect! Näytin niille vähän raastinrautaa (ja ehkä vielä tiedossa vähän lisääkin..). Aamulla mä heräsin aika paljon ennen mun herätystä, niinkuin mä olin vähän osannut odottaakin, ja mun piti kuvata teille ne farkut, mutta mä vähän eksyin harhapoluille sen suhteen, ja yllä olevat kuvat on siitä todiste.
Koulussa oli ihan suht kiva päivä, oli ihana mennä kymppiin, ja meidän koulussa on tällä hetkellä jotain saksalaisia nuoria. Yhdellä mun kavereista punkkaa kaksi niistä, pitänee huomenna mennä vähän tutustumaan niihin, hehe. Ainiin, oon koko päivän eläny ihan perjantaifiiliksissä, aika masentavaa, että nyt onkin vasta torstai. JA ULKONA ON EDELLEEN KYLMÄ! Niin mutta joo, tulihan se päivän asukin sitten vielä kuvattua (mitä mä 10 minuuttia ennen lähtöä poseerasin noi yökkärihousut jalassa ja tajusin että ainiin, voishan sitä miettiä mitä pistäis päälle)
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
So simple, paita h&m ja leggarit gt.
AINIIN JA PS.

Image and video hosting by TinyPic

7 comments:

  1. ihana asu ja mikä toi kirje oikein on? :-D hauska!

    ReplyDelete
  2. Kirsikka: Kiitti! :) Ööm, yhet kaverit kirjotti sen matikantunnilla ja sano etten uskalla pistää siitä kuvaa tänne, joten minähän pistin :D

    ReplyDelete
  3. onko sulla gallerias kuvii ja jos on ni mil nickil?

    ReplyDelete
  4. Anonymous: Ei oo enää, poistin kuvat sillon kun tuli se uusi tyhmä galleria.

    tiij: Voi kiitos! :)

    ReplyDelete
  5. Ihanat farkut ja raitapaita ! <3 Sweet letter :)

    ReplyDelete
  6. Millasten kenkien kaa sä pidät noita boyfriend-farkkuja? (: olis tosi kiva jos voisit kuvata ne kengät tänne, ku itteäni ainaki kiinnostais tietää, ku ittellänikin on sellaset ja en tiiä kenkii joitten kaa niitä pitäis. :/

    ReplyDelete

(: