Monday, January 25, 2010

time to say goodbye

Okei, otsikko nyt ei ihan pidä paikkaansa, koska en mä varsinaisesti ole hyvästejä teille jättämässä, mutta JULIA'S LOVE ONESILLE olen. Ihan hassu olo, tää oli kuitenkin mun ensimmäinen kunnon blogi..
Anyway, en kauheasti selittele tänne enempää, lisää selittelyitä löytyy mun uuden blogini osoitteesta; http://www.xoxojuliap.blogspot.com/. HUOMIOIKAA toi p ton julian perässä, pelkkä xoxojulia oli jo käytössä. Mutta siis, tää tais olla tän blogin viimeinen teksti, toivottavasti tuutte tonne toiseenkin blogiin vierailulle!
EN TIIÄ pitäiskö tähän loppuun pistää jotain kauhean haikeaa lässyn lässyn, mutta mulla ihan oikeasti on vähän surku olo, vaikka oon enemmän kuin innoissani tosta uutukaisestani.. Pah, olkoon, c ya guys!

No comments:

Post a Comment

(: