Sunday, January 24, 2010

plans

Mä oon jo pidempään miettinyt jonkinlaista uudistusta tälle mun blogille, ja olen koittanut miettiä uutta nimeäkin. Kauheasti ei ole hyviä ideoita mieleen tupsahtanut, mutta mitä mieltä olisitte ihan niinkin yksinkertaisesta, kuin vaikka "xoxo julia"? Tai siis koska haluaisin ehkä sisällyttää siihen mun nimen. Heittäkää ideoita!
Toinen juttu on toi banneri, oon kyllästynyt tohon mun banneriini, koska siinä on vanhat hiukset jne jne. Tein pari banneria äsken ihan kokeilumielessä, niissä on nyt toi "xoxo julia" mutta senhän saa ihan easily muutettua, mutta siis ihan vaan mietin että onko näistä mikään yhtään kiva?

1.
Image and video hosting by TinyPic

2.
Image and video hosting by TinyPic

3.
Image and video hosting by TinyPic
Joo joo tiedetään, nää mun kuvansommittelutaitoni on ihan sanonko mistä ja lässyn lässyn, mutta hei mä en oikeastikaan OSAAAAAA.
Mutta hei nyt ihan tosi, help me! Heittäkää jotain ideoita tän suhteen, nimen ja bannerin!
(ja huomatkaa alla oleva kirpparipostaus!)

10 comments:

  1. toi xoxo julia olis just kiva nimi (:

    ReplyDelete
  2. tykkään tuosta 3!

    aivan ihania nuo alemman postauksen Italia kuvat :) olitko siis jossain Gardalla/sen lähellä? oliko ne jäätelöannokset kalliita vai edullisia?:D oi minäkin tahdon Pohjois-Italiaan!

    ReplyDelete
  3. toi kolmone on kiva mut ne vois olla vaik yksväriset nii ettei ois sekava. :)

    ReplyDelete
  4. toi äskönen ano :)January 24, 2010 at 7:26 PM

    siis noi kuvat (;

    ReplyDelete
  5. toi kolmonen on iha kiva, mut mua häirittee ku tos kahes kuvas on toi kamera. et ois selkeempi jos se kamera näkys vaa tos keskel :D joo emmätiedä, mut se häirittee mua. musta kivoin on ehkä 1banneri tai sit tosta kolmosbannerista toi alakulmakuva, jossa sulla on kamera kädes nii se banneriks.

    ReplyDelete
  6. ykkönen on kiva :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous: Heh, musta se olis kanssa aika kivan yksinkertainen :)

    ~sl: Voi kiitos! :) Joo, oon ollut Gardajärvellä neljä kertaa, Gardalla, Malcesinessa, Rivassa ja Torbolessa. Jätskiannokset on aika kalliita, joku 5-8 euroa.

    Anonymous: Okei :)

    Elisa: Aa niin joo, mäkin oon vähän kallistunut ton ensimmäisen kannalle.

    Anonymous: Okei (=

    Ew-wa: Ai TAAAAS mustavalkoinen banneri? No niin, ei kai siinä mitään vikaa sinänsä oo.

    HEI IHAN YLEENSÄ NÄIN, pitääkö mun sitten mitä tehdä tuolla blogilistalla, jos mä vaihdan tän blogin nimen? Pitääkö mun kokonaan pistää se sinne uusiksi?

    ReplyDelete
  8. kolmonen näyttää kivalta :) mutta parempi jos kaikki kuvat ois joko värillisiä tai vaan mustavalkosia. Ja tohon nimenvaihtoon niin mun mielestä tää nykynen on hyvä, mutta ei xoxo juliakaan huonolta kuulosta! =)

    ReplyDelete
  9. oioiii mä tykkään ihan sikan tost kakkosest! ku toi kolmas on just aika sekava ja kans toi ykköne on kiva hwhooho nojoo kaikki on kivoi pistä mikä vaan :D

    ReplyDelete

(: