Sunday, October 18, 2009

secrets

Sain tämän monessa blogissa nähdyn haasteen Emilialta.






Haasteen saaneen täytyy toteuttaa nämä kohdat:
- Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen
- Kopioi kuva ja liitä se blogiisi
- Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
- Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
- Anna tunnustus seitsemälle
- Linkitä nämä blogissasi
- Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta
Eli kiitos Emilia tästä :). Apua, tää on aika paha haaste, koska mä olen jo paljastanut aika monta juttua, enkä muista mitkä ne edes ovat. Noh, tässä nyt tulee sitten.
1. Mulla on varsinkin joulun lähestyessä (huom: teen tätä jo nyt, joten hehe.. onhan se joulu jo aika lähellä) tapana JOKA AAMU tarkastaa iltasanomien sivuilta sää samalla kun syön aamupalaa. Tällä hetkellä ei muuten näytä kivalta, koko ensi viikoksi jotain plus viittä... Tulis jo pakkaset.
2. Pienenä tein jotain ihan hirveän noloja juttuja, tietystikin ajatellen olevani tosi cool. Näihin sisältyy mm. se, kun menin ekalla luokalla kouluun semmosissa ihan hirveissä aurinkolaseissa joista olin ottanut linssit pois ja väitin pokkana saaneeni silmälasit JA se, kun ehkä vuotta myöhemmin (kun mun jalkani koko oli ehkä 31 tai 32) TALVELLA lainasin mun siskoni ehkä kokoa 39 olevia spaissarikenkiä, eli siis semmoisia missä oli älyttömän paksu pohja. Ne tippui ainakin kaksi kertaa matkalla kouluun, ja jälleen kerran, tietysti väitin kenkien olevan mun omat.
3. Mulla oli vielä viime talvena ihan hirveä neulakammo, koulun rokotuksessakin itkin ihan hysteerisenä. Viime kevään aikana jouduin niin useasti verikokeisiin, että totuin siihen aika hyvin. Silti ne nykyäänkin vielä hirvittää, ja mua rupeaa heikottamaan, kun näen omaa vertani.
4. Niin kuin tiedätte, mä olen aina tiettyinä kausina melko kova lukemaan, ja joskus ala-asteella tällainen kausi kesti pari vuotta. Nyt jos menen kirjastoon, niin siellä nuorten puolella ei ole edes kunnolla kirjoja, mitkä mua kiinnostaisi, mutta mitä en kuitenkaan ole lukenut. Olen lukenut melkein kaikki peruskirjasarjat, kuten The babysitters club, Prinsessapäiväkirjat ja Sisters club. Aina kun olin saanut yhden kirjasarjan luettua, tuli semmoinen olo, että mitä mä nyt oikein teen.
5. Mä en erityisemmin pidä hiusteni laittamisesta, enkä koskaan tee erikoisia kampauksia jne. Ei vaan innosta, ei sitten yhtään.
6. Mulla oli ensimmäisenä meidän perheestä silmälasit. Se oli vähän hassua, sillä useimmiten lapsella on vain silloin silmälasit, jos jommalla kummalla vanhemmistakin on. Mä sain silmälasit vitosluokan keväällä, iskä sai joskus parin vuoden päästä, tosin se ei melkein koskaan käytä niitä.
7. Huonon näköni lisäksi mulla on/oli myös tosi pahat vaivasenluut kummassakin jalassa. Oikea on leikattu kaksi kertaa, ja pikkuhiljaa se on ruvennut olemaan ihan ok. Viime leikkaus oli viime joulukuussa, ja oli ihanaa, kun sain jo joskus joulukuun puolessa välissä jäädä sairaslomalle. Äiti jäi mun kanssa kotiin, ja saatiin rauhassa valmistella joulua, mikä oli ihan superihanaa.
Seuraavaan osuuteen siis, eli haastamiseen. Voisin haastaa tähän Emmin, Kirsikan, Katan, Nooran, Stellan, HOO:n ja Uinon.

8 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Oooh, ihanaa kun halusit haastaa mut tohon! Tein jo kuitenkin ton 40 totuutta minusta -postauksen joten en ajatellu tekeväni enää tota tunnustusta, toivottavasti et pahastu. Ps. se teijän esitys oli aika jees, olit hyvä ja hirveen notkee! :o notkeempi kun mä ainakin :-D

    ReplyDelete
  3. Kirsikka: En tietenkään pahastu! :) Voi kiitos, miten ihmeessä tunnistit mut? :D

    ReplyDelete
  4. no tottakai sut tunnistaa! Mitä sä nyt kuvittelit, että mul ois huono näkö vai mitä täh?! :-D

    ReplyDelete
  5. Kirsikka: Haha! No meitä oli kauhee määrä siellä, en mä ajatellu että sieltä tunnistais :D

    ReplyDelete
  6. Kiitti haasteesta :) Ja muute kui se sun näkö niihin vaiasenluihin vaikuttaa? :o

    ReplyDelete
  7. Noora: Ei kai se siihen mitenkään vaikuta?

    ReplyDelete
  8. Oho, oon taas sujuvasti lukenu väärin sillo -.- :D

    ReplyDelete

(: