Saturday, October 17, 2009

jellicle cats

Moi!
Mulla on ollut ihan mahtava viikonloppu, eilen olin tosiaan Saralla yötä, mussutin hirveät määrät karkkia (tuli maha kipeäksi suklaasta :<), ja sipsiä, ja kateltiin Slummien miljonääri, mikä oli mun mielestä aivan ihana!
Tänään sitten tosiaan esiinnyttiin Aleksanterinteatterilla, esitys meni tosi hyvin, ja oli muutenkin kivaa. Kuvavarasto on aika suppea, kun en viitsi kauheasti laittaa muista kuvia, kun en tosiaan tiedä haluaako ne naamaansa tänne, muttaa tässäpä näitä.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Nyt oon niin väsy että taidan mennä nukkumaan, ja huomenna aion pitää ihan sluibailupäivän, ihanaa

9 comments:

  1. Ihania kissakuvia! :D Mitä tanssia harrastat ?

    ReplyDelete
  2. hennäv: Haha juu (= jazz-tanssia pääasiassa, sen lisäksi käyn balettitekniikassa :)

    ReplyDelete
  3. ihania kuvia ! <3 tosi sulosia !

    ReplyDelete
  4. hei, sinulle on haaste blogissani :)

    ReplyDelete
  5. Delia: Oi kiitti! :>

    Emilia: Kiitti haasteesta!

    Emmi: Kiitos :)

    ReplyDelete
  6. Ihania kuvia, ihana meikki, oot söpö!

    ReplyDelete
  7. eikä olin kattomassa sun esityksen ! =)
    tehän olitte irvikissat ? :)

    ReplyDelete

(: