Sunday, September 27, 2009

you know my name

Moi, on jälleen masentava, tylsä sunnuntai.. Meillä oli eilen Petran kanssa ihan superkivaa, ostettiin sipsiä ja melkein 900 g karkkia, ja ehkä 100 g jäi syömättä... Oho. Sitteen ihan myöhään tilattiin kebabbia (tai siis minä tilasin kebabbia, Petra otti jotain falafeliä..), joka kuitenkin jäi syömättä, kun mulla olikin niin paha olo. Tänään sitten käytiin aamulla kirppuilemassa, ja taas löytyi tosi kivoja juttuja, alempana melkoisen huonoja, asemalla otettuja kuvia. Sitten kävin moikkaamassa mun siskoa, ja äsken söin ihan supernamia wienerleikettä, nami. Nyt suunnitelmissa ehkä yatzyn pelaamista äitin kanssa (??? en oo vielä ehdottanu sille kyllä sitä..), lepäilyä, sluibailua, lusmuilua, ja sitten pitäisi väsätä enkun aine. Anyway, on ollut kyllä ihan superihana viikonloppu taas.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
mums mums
Image and video hosting by TinyPic
Okei, ei noi nyt niin hirveen herkuilta näytä.. mutta oli ne musta ihan okei.
Sitten niihin kirppariostoksiin!
Image and video hosting by TinyPic
Tää on legenda! Olihan mun pakko viimeinkin saada lempparileffa omaksi, 2 euroa.
Image and video hosting by TinyPic
Öö loistava kuva? Tää on silti aivan ihana, puoleen reiteen ylettyvä neule, ihan mahti, 2 euroa.
Image and video hosting by TinyPic
Tosi söpö liivi, 2 euroa.
Image and video hosting by TinyPic
Mulle vähän iso ruutukauluspaita, 3 euroa.
Image and video hosting by TinyPic
Ihan supersuloiset tossut Jelinalle, 2 euroa.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
ps, yhyy, mulla on taas pienoinen kriisi mun hiusteni kanssa, ne ei oikein osaa käyttäytyä missään tilanteessa.

2 comments:

  1. Voi ku sulla on ihania vaatteita (: varsinkin tossa viimisessä kuvassa oleva asu on tosi nami :D nii ja hei tykkään sun hiuksista! Just niin mahtavan tuuhet ja sillee ;D

    ReplyDelete

(: