Saturday, September 26, 2009

shoes!

Heissan!
Oon ihan justiinsa lähdössä filmtownin (hehee karkkien takia tietysti!) kautta Petralle, meen sinne yöksi, ja huomenna meidän ois tarkoitus mennä vähän Valtteriin kirppistelemään.
KUITENKIN, ennen mun harkkojani käytiin äitin ja iskän kanssa tänään aamulla Jumbossa, ja sieltä löytyikin twilight-kirja siis englanniksi ja sen lisäksi ihanat kengät dinskosta. Nää popot ekaksi arvelutti hieman, mutta nyt rakastun niihin koko aika vain enemmän ja enemmän. JA koska mä olen jo pakannut kamerani laukkuun, niin ihanaan veppilaatuun ja mun muikisteluuni saatte tyytyä nyt.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic'
Ihanuudet siis dinskosta, hintaan 44.90, jau!
Nyt, ihanaa lauantaita kaikille, palaillaan huomenna!

2 comments:

  1. Aivan upeat kengät, voisin varastaa nuo itelleni :P Törmäsin blogiisi ensimmäistä kertaa, ja tulen toistekin!

    ReplyDelete

(: