Sunday, August 16, 2009

i love it, oh yes i do i do i do

Adios! Tänään oon reippaillut, nimittäin pesin kaikki meidän ikkunat äidin ja iskän huonetta lukuunottamatta, ja sen lisäksi tein vielä lasagnea, nami, se on ihan yksi mun lemppariruoista. No, joku saattaa miettiä, että miksi ihmeessä mä pesen ikkunoita, mutta meillä oli äitin kanssa niin hyvä diili etten voinut kieltäytyä: se lupasi ostaa mulle ne ihanat käärmeleggarit, jos mä pesisin ikkunat. Ja mähän pesin ihan mukisematta. No, käytiin sitten äsken iskän kanssa hakemassa Jumbon hennesistä ne ihanuudet mulle, ja mä olen ihan rakastunut. Okei, toi S-koko on aavistuksen iso mulle, mutta eipä se oikeastaan mitään haittaa.
Käytiin muuten samalla Robert's coffeessa brownieilla, vitsit että se oli hyvää! Kuin myös se robertsin oma tee, mitä otin.

Kuvat nyt on mitä on, valaistus oli ihan pepusta ja en jaksanut kauheasti panostaa... Noi pöksyt taitaa päästä mun päälle ekana koulupäivänä, vaikka noi korostaakin mun paksuja jalkoja. Plaa, ei auta, noi on niin rakkautta nimittäin. Ainiin ja kyllä, mulla on silmälasit.

Huomenna menen taas tunniksi Korsoon hoitamaan Jelinaa ja Jinoa, muuta ohjelmaa ei olekaan, vika lomapäivä, iiks, jänskättää toi koulu jo kyllä vähän.

9 comments:

  1. Et tosissas pidä sun jalkoja paksuina?!:O
    Sullahan on tosi pienet jalat!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous: Kyllä pidän, ne ei oikeasti ole pienet :D

    ReplyDelete
  3. miten sun järkkäril saa näin huonoja kuvia?

    ReplyDelete
  4. Anonymous: Mähän selitin tossa, että valaistus ja kaikki oli pielessä. Eiköhän jokaisella järkkärillä saa ihan yhtä huonoja, ei taida olla kamerassa vika paikassa.

    ReplyDelete
  5. Ihanat noi legginsit. Oon haaveillu noista jo pitkään, mutta korkean hinnan takia en oo viitsinyt ostaa :/

    ReplyDelete
  6. Hienot nuo legginssit! :) Kun on tarpeeksi hyvä diili, niin suostuu tekemään vaikka mitä :>

    ReplyDelete
  7. Ihanat noi käärme legginssit! No sulla sentään on vielä lomaa meillä alkoi jo viime viikolla >:

    ReplyDelete
  8. kannattaa lisätä ne kuvat tinypicin tai photobucketin kautta, ni tulee isompia ja parempilaatusia ;)

    ReplyDelete
  9. Claudia: Jep, en olisi itsekään ainakaan vielä ostanut niitä omilla rahoilla... Etenkin kun ne on juuri vähän isot mulle.

    katri: Kiitos :) Ja aivan, niinhän se on ;)

    laura: Oi kiitos :) Heh, eipä ole enää lomaa, mutta mulla on ainakin ollut koulussa tosi kivaa :)

    Anonymous: Joo, viimeinkin opin käyttämään, kiitos Katrin :)

    ReplyDelete

(: