Saturday, July 25, 2009

mökkeilyä sateessa

Heissan! :) täällä ollaan, Ylöjärvellä. Ihanan hidas netti on hieman rasittava, joten mä olen pelaillut ahkerasti herttaa ja mahjongia. Moni voi miettiä että miksi kökötän sisällä kun kerta olen mökillä? Noh, siksi että täällä on ollut aika huonot ilmat, ja tänään oli hirveä ukkosmyrsky. Meiltä meni jopa sähköt varmaan noin puoleksi tunniksi. Sen lisäksi olen lukenut aika lailla, syönyt ihan hirvittävän paljon kaikkia herkkuja (mm. munkkikorppuja, vitsit että ne on hyviä!!!) ja vähän käynyt uimassakin. Käytiin aamulla iskän ja Jelinan kanssa tuolla keskustassa (noin puolen tunnin ajomatkan päässä) semmoisessa Elo-nimisessä kauppakeskuksessa, jota täällä ei ole ennen ollutkaan. Ei siellä kummempia ollut, joitan vaatekauppoja, ravintoloita, kahviloita, citymarket jne jne. Tässä nyt muutama kuva, niiden siirtäminen kestää tuskallisen kauan, joten siksi ne nyt jäävätkin hieman vähemmälle.
Heh, tykkäättekö mun mökkityylistä?

Lol, ton yhden lehden päällä on KÄRPÄNEN, ikään kuin se nyt tässä kuvassa sitten näkyisi... :D Mutta hei, pitäkää kivaa!

2 comments:

  1. oon kuullu juttuu et tol huippiksen Nannal ois jotain huume ongelmii? ;O

    ReplyDelete

(: