Thursday, July 23, 2009

mökkeily avartaaaaaa

Hehee, huomenna lähtö mökille.. Eli toisin sanoen tiedossa viikko lukemista ja herkkujen popsimista, sounds great ha? Tänään olin Petralla (katottiin The Eye, se oli ihan hyvä jopa :), ja kun tulin kotiin, keittiön pöydällä oli iloinen yllätys: 5 kilon laatikko mansikoita! jauu. Ja pihalla oli toinen uusi juttu, tosin ei yllätys (koska äiti soitti kaupasta), nimittäin uusi pyörä. Unohdin tietysti kuvata sitä, joten voin sen joskus myöhemmin esitellä jos jotain kiinnostaa :) Mulla oli päällä ihan röttövaatteet jotenka en erityisempiä päivän asu-kuvia napsinut, on mulla teille kuitenkin yksi erittäin ihana kuva. Loppuillan suunnitelmissa lukemista ja mansikoiden popsimista, ja nyt heti ajattelin väkertää teille pari ajastettua postausta ensi viikolle. On meillä mökillä netti iskän kännykän kautta, mutta jos se on kamalan hidas niin en varmaan kyllä montaa postausta viitsi tehdä.
Toi kirja on älyttömän hyvä mun mielestä! Eli siis se kuuluu Siskodisko-sarjaan, ja on Mary Hoganin kirjoittama Ihan kivat kasvot.

Ja tässä minä edustavimmillani sitten taas. Nyt aloittelen niiden ajastettujen postausten tekemistä, mukavaa iltaa kaikille! :) AINIIN, ottaisin edelleen mielelläni postausideoita vastaan. Kiinnostaisiko teitä esim. päivä kuvina? Meikkipostaus? Jonkinlainen kuvauspostaus? Otan vastaan kaikenlaisia toiveita!

3 comments:

  1. päiväkuvina ja meikkipostaus ainaki ! : ) ja italian ostoksia hehee

    ReplyDelete
  2. voisitko laittaa niitä italian ostokset ajastukselle ? :o

    ReplyDelete
  3. :))): Okei, päivä kuvina ja meikkipostaus tulee varmaan myöhemmin, Italian ostokset tulee mun mökkiviikon aikana :)

    Anonymous: Kyllä voin :)

    ReplyDelete

(: