Monday, June 22, 2009

so sick

Väsyneet heipat täältä, olen nimittäin aikas kipeä. Enkä tosiaan ihan normaalilla tavalla, ei mulla ole kuumetta kuin 37.6. mutta mun vatsani on ihan turvonnut, ja varmaan kipeämpi kuin koskaan aiemmin. Olo on ihan sietämätön, ja mä en olekaan tehnyt tänään juuri mitään muuta, kuin maannut takapihalla tyyny vatsani alla ja lukenut. Toki räpsin päivänasukuvat siinä, kun oli vähän parempi olo, mutta kuvia en ole vielä siirtänyt koneelle, joten niitä illalla. Nyt ajattelinkin pistää niitä Kanarian kuvia, mitä eilen lupailin :)

Suurimman osan kuvista on räpsinyt serkkuni Sanna, joka kuvissa näkyykin :) Nyt sattuu taas niin paljon, että pakko siirtyä makuuasentoon (lol) kirjan pariin, äiti ja iskä lähti jonnekin asioilleen ja lupasivat tuoda mulle vuokraleffan, erityistoiveena mulla oli Neljä tyttöä ja maagiset farkut, koska sain kyseisen kirjan juuri luettua, enkä ole leffaa nähnyt. Illalla sitten asukuvia, adios!

4 comments:

(: