Saturday, June 27, 2009

i borgå

Moikka! Miten tää voi olla niiin mun tuuria, että kun ollaan aikoja sitten sovittu että lauantaina lähdetään Porvooseen, niin kun mentiin, niin SATOI MELKEIN KOKO AIKA? No, ei haitannut, oli silti tosi kivaa, eikä ollut kuitenkaan kylmä :) Arvatkaas muuten mitä, mä olen todennut, ettei karkki sovi mulle, koska aina mussutan sitä kerralla ihan liikaa ja tulee paha olo, jotenka olen päättänyt aloittaa karkkilakon. Ihan vain siksi, että oikeesti ei ole kiva olla aina sitten melkein kykkimässä vessassa odottaen josko ne karkit vaikka nousis ylös... Sitä paitsi, mulle sopii ihan hyvin sipsit ja JÄÄTELÖ! Eikä mulle sinänsä tee tiukkaa olla karkkilakossa, jos mä olen päättänyt etten syö karkkia, niin en pidä sitä edes vaihtoehtona, eikä tee edes samalla tavalla mieli. Eikä tää nyt mikään semmonen karkkilakko ole, ettenkö sais syödä. Jos Italiassa on joku kivannäköinen suklaapatukka mitä en ole maistanut, niin totta kai aion maistaa jos mieli tekee. Mutten pääasiassa syö sitä. Kamala tilitys.. No mutta, tässä kuvia tän päiväiseltä.jinski söppänä
ainiin, ostin ihanan hiuspannan jc:stä ja kookoksen tuoksuisen käsirasvan seppälästä, pistän huomenna kuvaaaaa.

8 comments:

  1. ARVAA MITÄ! se ei sattunut eilen oikeestaan yhtään :D vähä kirpas mut ei muute!!


    T: Karoliina hups en oo kirjautuneena kato sisää

    ReplyDelete
  2. Mä meen ens viikon keskiviikkona tai torstaina kans Porvooseen ! (:

    ReplyDelete
  3. Anonymous: Oee! :D

    Emmi: Oi, siellä on ihanaa :)

    *~SL: Niinpä :>

    ReplyDelete
  4. kuinka vanha toi lapsi on? :)

    ReplyDelete
  5. Kinja: Jino on ihan kohta 4 kuukautta :>

    ReplyDelete
  6. hihii, mä asun porvoossa. :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous: Oi vitsi, oon kade :)

    ReplyDelete

(: