Sunday, June 28, 2009

EN KEKSI OTSIKKOA :(

Nyyhkis, mulla on inspiraatio ihan hukassa otsikon kanssa. Mutta, tää päivä oli taas tosi perustylsä, käytiin siellä lentokonekalliolla, ja sitten mentiin Keravalle kattomaan hevosia (lol, mutta Jelina tykkäsi niistä! Ja heei minähän olen vanha heppatyttö, lollero, no ei, mutta kyllä ne oli musta ihan kivoja). Käytiin sitten myös syömässä Kulmakonditoriassa, se on mun ihan lempparipaikka. Loppupäivän otinkin aurinkoa ja silleen, kai se rusketus kohta rupeaa ilmestymään? En oikein itse osaa erottaa sitä, kun mulla oli Kanarialta jo valmiiksi se kevyt rusketus.Ainiin ja lupasin kuvan niistä eilisen ostoksista, lol, tässä tulee ehkä maailman huonolaatuisin kuva... Eli käsirasva seppälästä 2.95 ja rakkaushiuspanta from jc 4.95.
Mun blogimerkinnät on käyneet aika tylsiksi tässä, huomenna meen Helsinkiin vaihteeks kiertelee ja kattelee, saa nähdä jos mun elämässä tapahtuis jotain mielenkiintoistakin joskus, niin voisitte saada jotain luettavaakin.

No comments:

Post a Comment

(: