Tuesday, June 23, 2009

hauska juttu hehheh

Tänään en räpsinyt yhen yhtä kuvaa plaa, joten ajattelin eka että jättäisin postaamattakin, mutta päätin nyt kuitenkin sitten. Olin tänään PAPALLA, pelattiin mun papan ja sen avovaimon kanssa yatzya ja jutskailtiin kaikkea. Voin olla ihan höperö, mutta viihdyn tosi hyvin mun isovanhempieni kanssa, tykkään kuunnella niiden juttuja omasta lapsuudestaan ja muutenkin :). Ja ainakin siellä saan olla ihan oma itseni, ei tarvitse esittää mitään (vaikken omasta mielestäni muutenkaan pahemmin esitä missään seurassa.) Mutta, pappa jopa antoi mulle 400 gramman tobleronen! (LOVELOVE)
HUOMENNA menen helsinkiin Jasmiinan kanssa, jei, apua, ei olla vajaaseen vuoteen nähty!
MUTTA, loppukevennykseksi pieni pätkä mesekeskustelusta serkkuni kanssa, hajosin tälle jutulle vaan niin totaalisesti. (en tiiä ees onko tää hauska vai väsyttääkö mua...)

maikou sanoo:
tieks pienen ku olin menos nukkuu sit äiti oli jotai et "nonii mikopieni OTA VAATTEET POIS" sit olin vastannu " JOKU HULLU HUUSI " u know se biisi :D

maikou sanoo:
joojoo olin joku 6vee :D:DD
maikou sanoo:
ton siteeraat blogiis


lollero! mutta nyt taidan mennä nukkumaan, joo olen tylsä ja nössö, mutta heei, olen taas herännyt kello 7.20 ILMAN herätystä!

5 comments:

  1. hehe voi ku koomist :D

    ReplyDelete
  2. Toi on hyvä kappale :D Mä taas en osaa oikei olla mun mummin seurassa... Tai siis tykkään siitä mut jotenki en oo 'normaali'. Joo tais kiinnostaaki :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous: Haha :D

    Noora: Mä en oikein ehkä oo varma mikä toi biisi on :D Joo tiiän ton tunteen, on mullakin välillä tommosia mun mummin kanssa. Ja tietysti kiinnosti :)

    ReplyDelete
  4. biisi on klamydia - vaatteet pois , melko hauska kipale :D

    ReplyDelete
  5. Anonymous: Oi kiitos valaisemisestasi, pitänee kuunnella :)

    ReplyDelete

(: