Wednesday, June 24, 2009

diudiudklasjdlakj

Heiheihei! Ihan pikaisia kuulumisia vain, oon rättiväsynyt, koska olen mm. itkenyt ja raivonnut äitille yli puoli tuntia putkeen niin, että rupesi pyörryttämään. Sen jälkeen käytiin UIMASSA (jep, heitin talviturkin VASTA nyt), oli pirun kylmää vettä.
MUTTA, palataan aiempaan, nimittäin lähdettiin Jasmiinan kanssa Helsinkiin vähän ennen kahtatoista, ja mentiin Cafe Picniciin salaateille. Juttu luisti ja istuttiinkin siellä melkein kaksi ja puoli tuntia! No, sitten nähtiin Jasmiinan pari kaveria, käytiin ginassa (josta löysin ihanan rakkausbodyn, kuvaa tulee huomenna), ja sitten muut tytöt lähti Hietsuun, ja minä hain jätskin, jonka jälkeen lähdin asemalle, ja suuntasin tieni Korsoon. Jenna, Jelina ja Jino oli niiden naapureiden kanssa ihan meidän talon lähellä olevalla uimarannalla, ja menin sinne Jelinan kanssa kahlailemaan hetkeksi. Äiti ja iskäkin tuli, ja mentiin sitten Lidlin kautta kotiin. Katseltiin eilinen Serrano ja niin, sittenpä mä melkein alotinkin jo poraamisen........... No mutta, muuten päivä oli varsin onnistunut!

bikinit lindex (mä AINA kirjotan eka linex, MIKSI?!),
toppi hennes,
shortsit bershka,
muumikoru siskon vanha

HUOMENNA aamusta pitää mennä Korsossa käymään, mulla on yksi lääkärin tapainen juttu, sieltä sitten kotiin välillä, ja myöhemmin sitten Jennalle. Onko muuten mitään ideoita postausten suhteen? Mikä teitä kiinnostaisi?

2 comments:

(: