Sunday, May 3, 2009

ristiäiset

Heh, tänään siis viimein oli Jennan vauvan ristiäiset, josta nyt sitten tuli Jino Veikka. Haha, on se joo erikoinen nimi, mutta mun mielestä tosi söpö, ja sopii Jinolle mitä parhaimmin.
Kastetilaisuus itsessään meni tosi kivasti, mitä nyt Jino huusi siinä mun sylissäni melkein koko aika, ja mun käsi puutui ihan tunnottomaksi... No joo, kahvitilaisuus sen jälkeen meni myös hyvin, en itse maistanut niitä kakkuja, mutta kaikki kehui tosi hyviksi :) Ristiäisistä lähdin sitten suoraan tanssitunnille ja silleen.
Minä ja Jino (: Mun mekko on kappahlista, ja siinä oli se yksi vyö päällä.
Prinsessakakusta kuvaa, ja toi valkoinen tuossa on tomusokeria vain.

Ja vadelmakakku..

Ja pullaa. Pistän noiden kakkujen ja pullan ohjeet huomenna, kun nyt pitänee mennä nukkumaan, kauhea väsy jo..

3 comments:

  1. Tosi hyvännäköset nuo tarjoilut :) Ja kiva nimi tuolla vauvalla =)

    ReplyDelete
  2. Ihania herkkuja! Tuo kakku vadelmakakku näyttää erityisen hyvältä. Pursotukset ovat kauniit :)

    ReplyDelete
  3. Noora: Kiitos :) Onhan se aika erikoinen, ei koko aika törmää samannimiseen.. :>

    Insanity_: Jeps :) Kiitos, oli muuten toka kerta vasta kun pursotin! :)

    ReplyDelete

(: