Thursday, April 2, 2009

maspalomas, here i come!


Heti alkuun ERITTÄIN NAISELLINEN päivänasuni, farkut zarasta (höh kun ne on isot! tykkäsin niistä niin kun ostin ne.) ja paita stockmann. Mutta siis, aah, yöllä sitten kahden aikoihin lähdetään Vuosaaresta Helsinki-Vantaan lentokentälle, ja kymmentä yli viisi olisi koneen tarkoitus lähteä Gran Canarialle. Jippii. Yksi ongelma.. Mä en ole vielä pakannut :D hehe, ihan kohta menen. Siis olen mä kaikki vaatteet katsonut, mutten saa aikaiseksi tungettua niitä tuonne laukkuun. Ehtiihän tässä, hehee. Rahaa mulla ei nyt kauheasti ole, joku hieman päälle 200 euroa, mutta en mä tätä reissua erityisesti shoppausmatkaksi ollut ajatellutkaan, joten ei se mitään. Olisihan se toki kiva, jos jotain löytyisi. Nyt sitten pitääkin sanoa heipat viikoksi, pitkäperjantaina tulen takaisin Suomeen (en tiedä mihin aikaan itse asiassa), juttua tulossa varmaan jo silloin, mutta jos ei niin koitan sen viikonlopun aikana kehitellä jotain!
Adios!

No comments:

Post a Comment

(: