Wednesday, April 22, 2009

22.4.2009

Yyh, on kauheasti ollut kaikkia 'kiireitä', siinä siis syy etten ole postaillut, ja sen puoleen, ei ole ollut kyllä mitään päivitettävääkään... Mulla on muuten kauhea kriisi näiden otsikoiden kanssa, en oikein meinaa keksiä mitään.
Maanantaina käytiin Jennan kanssa katsomassa Rock the ballet, ja se oli kyllä ihan mielettömän hyvä! Olisihan se joo ihan mukavaa, jos itsekin osais tanssia niin hyvin, hehe... Juu, ja eilen sitten olin koko päivän lääkärillä, tai siis mentiin sinne äitin kanssa puoli yhdeksältä aamulla, ja lähdettiin takaisin yhden jälkeen. Tuli pieni ihana paussi koulusta siis, vaikkakin vaan päivän mittainen.. Illalla sitten väsytti ihan hiitsisti, joten menin nukkumaan jo tasan kymmeneltä, tai siis että sängyssä olin jo yhdeksältä, ja lukemisen lopetin vähän ennen kymmentä. Olikin ihanaa herätä aamulla, kun ei väsyttänyt yhtään :)
Tänään koulussa meillä oli mantsan pistarit (joku ihme kartta, taisin saada kaksi kymmenestä oikein...), ja myös matikan valtakunnalliset, jotka ei onneksi vaikuta kuin nostavasti numeroon. Koulun jälkeen kipitin mummille viemään Kanarian tuliaiseni, kovasti se kiitteli ja tykkäsi (vein sille semmoisen delfiinikoristeen mitä aina vien kun käyn ulkomailla, kaikki varmaan tiedätte ne?). KOHTA sitten tanssi, tai no kohta ja kohta, mutta seiskalta.
Tänään oli päällä muuten tämmöistä:


valkoinen body gina tricot
musta hame h&m (LAS PALMASISTA, yksi mun ostoksistani siis)
vyö äitin vanha (siis huom ikivanha)
sukkahousut seppälä(?)
harmi ettei kuvissa näy mun ihhkuja villasukkiani :(
Vikan kuvan laatu ei ole kovin kehuttava, mutta aattelin pistää sen, kun mulla ei koskaan oo semmosia kuvia missä hymyilisin. Tai ei niitä kai ainakaan hirveästi ole.
Huominen menee lähinnä harkoissa, ekaksi mulla on 18.15 balettitekniikka, ja sitten 19.30 on puolentoista tunnin jazz-tunti. Perjantaina mennään luokan kanssa Ateneumiin, mikä on tosi jees juttu, ja vielä jeesimpi juttu on se, että päästään luultavasti jo joskus kahdelta, ja mulla on hyvin aikaa jäädä kiertelemään Helsinkiin, ennen kuin menen EHKÄ Janin kanssa leffaan. Illalla sitten Jennalle yöksi. Lauantaina mennään Jennan kanssa Jumboon kattelemaan ristiäisjuttuja, ja illemmalla Even sweet 16 partyt, jei! :) Aika kiireistä siis koko viikko, mutta koitan nyt joka päivä pistää edes jotain lyhyttä. Pahoittelen kyllä jo valmiiksi, ei välttämättä tuu onnistumaan..
PS. MITEN MAHTAVAA OLISKAAN, JOS LAUANTAINA TOSIAAN OLIS YLI 15 ASTETTA LÄMMINTÄ?!

2 comments:

(: