Monday, February 2, 2009

x+y=130

Okei, pakko myöntää, olen tosi turhautunut, koska olen koittanut yli tunnin tehdä yhtä meidän matikanläksyä, ja jopa mun siskoni (joka on matikassa huippu) koitti auttaa siinä eikä osannut... No, kuitenkin, tää päivä on mennyt aika leppoisasti, mitä nyt oli ihan kaamean vaikeaa nousta aamulla sängystä. Eikä paljon parane huomenna, mun pitää nimittäin herätä jo puoli kuudelta, koska mulla on lääkäri Helsingissä. Olin tänäänkin koko aamun sitten ihan silmät ristissä, onneksi helpotti vähän päivän mittaan. Kohta alkaa Salkkarit, mikä on kiva juttu, mutta jotenkin tosi hassusti tääkin päivä on vaan hujahtanut. Tuossa päivän asua, ärsytti kun farkut on ollut niin monta kertaa nyt päällä ilman pesua, niin ne oli ihan lörpöt. Joka tapauksessa ne on hennesistä, paita ja neule gina tricotista. Tuo söpö KELTAINEN sukka on varmaan hennesiltä tai lindexistä, en yhtään tiedä. Ai että mun jalat näyttää oudolta tuossa kuvassa, meillä oli muutenkin Renjan kanssa tosi syvällinen keskustelu meidän JALOISTA enkuntunnilla. Tulipa turha juttu muuten.

No comments:

Post a Comment

(: