Sunday, February 22, 2009

sorryy

Voi luoja, anteeksi näin pitkä tauko! Hiihtoloma hujahti ihan ihmeen nopeasti, ja aikani on ollut tosi tiukilla (no hehheh, en vaan ole saanut aikaiseksi raahautua koneelle), joten niin siis, anteeksi todella paljon.
Tosiaan, loma hujahti, ja tuntuu, etten tehnyt oikein mitään. Keskiviikosta perjantaihin olin siellä mun serkulla, ja sen jälkeisestä ajasta ei paljon ole mainittavaa, viikonloppu oli hieman ankea henkilökohtaisista syistä.. Tosin eilen kävin Jumbossa vähän ostoksilla (med äiti, iskä, Jenna ja Jelina), mukaan tarttui tosi söpöt farkut Zarasta, rasva ja hiusnaamio. Sen lisäksi eilen oltiin Renjan kanssa oopperassa katsomassa Taikahuilu. Anteeksi näin nyt oopperan ystäville, pakko vain sanoa että se oli kamalaa. Siis ihan tosi, meinasin nukahtaa sinne, en oikein tiennyt miten päin olisin ollut, ja Renja valitteli samaa. Ja ne oopperatalon hinnat! Maksoin teestä 2.50, Renja pillimehusta 2e! Uskomatonta...


Heeh, tuossa NIIN tutuksi tulleessa asussa olin siis oopperassa, leggarit gt, tunikamikäonkaan only, vyö veromoda, kaulakoru sokos.

Jälleen kerran anteeksi kuvasta, en jaksanut ruveta kuvailemaan farkkuja mitenkään erityisemmin, varmaankin jos huomenna pistän ne päälle, niin parempaa kuvaa tulee, mutta siis tuommoiset vaaleat, revityt farkut, lahkeista pillit ja muuten aika löysähköt, Zarasta 49.90. (tai 49.95, who cares)

NYT mun on pakko jatkaa mun lukupäiväkirjasysteemiä Anne Frankin nuoren tytön päiväkirjasta, kamala kiire sen kanssa!

1 comment:

  1. Kivalta farkut näyttää!:) kommentoinpa tänne ni ei tarvi tuolta mun laatikosta lukea niin miten teet ton ulkoasun:---D oon ihan amatööri näitten kanssa

    ReplyDelete

(: