Tuesday, January 20, 2009

Voi ei, musta tuntuu että oon saamassa tän kauheen flunssan mikä kiertää kaikilla, tai ainakin mulla on kauhea nuha. MUTTA SIIS, oli aika rento päivä, heräilin vasta ysin aikoihin ja kattelin telkkaria ja samalla laitoin itseäni valmiiksi, kun kouluhan mulla alkoi kello 12.30. Mua ärsytti ihan suunnattomasti kun kaikki mun kivat vaatteet oli pyykissä, ja jouduin pistää HUPPARIN, vaikka inhoan käyttää kyseistä vaatekappaletta. ANYWAY, mä selviydyin kuitenkin. Oli ihanaa, iskä haki mut koulusta, koska en olis muuten ehtinyt kunnolla ik:hon. Jotenka siis ehdin tehä jotain läksyjäkin ennen sitä. AINIIN, mun palkka oli tullut tänään! Okei, tosi juhlavaa, se oli jotain 12 euroa, mutta se tuli yllätyksenä, koska mä luulin että olin saanut jo kaikki, joten se oli tosi kiva juttu (: Ja hitsit, nyt mun pitäis tehä koulujuttua, mutta kirjoittelen tätä... No juu.

wetlookit gt, paitatunika gt, backstreet boys-huppari netistä jostain tilattu
ps. mä HALUAN nahkatakin! ah, onneks mun siskoni ehkä lainaa mulle omaansa, se on ihan tosi helmi.

No comments:

Post a Comment

(: