Monday, January 19, 2009

10 random things

1. Mä inhoan nrj:n hitti vai huti-juttua, en koskaan jaksaisi kuunnella niitä biisejä, ne on yleensä ihan surkeita ja toi nimikin on niin tyhmä että.
2. Opin vasta vähän aikaa sitten käyttämään kajalia, sitä ennen suttasin sitä sinne tänne enkä edes julkisesti käyttänyt sitä. Siis sen takia, etten osannut.
3. Mun musiikkimakuni vaihtelee tosi paljon, yhtenä päivänä kuuntelen rokkia ja haukun poppirenkutukset jonnekin tosi alas, seuraavana päivänä kuuntelen niitä ihan innoissani.
4. Olen pahasti huulirasvariippuvainen, lisään sitä ihan koko aika huuliini, ja omistan varmaan valehtelematta 15 huulirasvaa. Ne hukkuu aina jonnekin, ja voitte vain kuvitella sen ilon, kun ne löytyy ihan ihme paikoista, kuten mun koulukirjoille suunnatusta kaapista, tyynyliinan sisältä tai jostain muualta. JA kyllä, yksi löytyi kerran tyynyliinan sisältä.
5. Tykkään tosi paljon leipomisesta, mutta mun leipomukseni ei yleensäkään ole kovin kauniita, mitä ärsyttää mua ihan tajuttomasti.
6. Haaveilen vanhasta kerrostaloasunnosta Helsingin keskustassa, semmoisesta, missä olisi kaikki erkkerit sun muut, mutta mulla ei koskaan ole semmoiseen rahaa.
7. Olen myöskin kynsilakkariippuvainen sen huulirasvariippuvuuden lisäksi, mun kynsilakat hujahtaa jotenkin kummasti aina ihan ihmeen nopeasti, ja lisäilenkin kynsilakkaa melkein päivittäin jostain kumman syystä.
8. Laulan ja tanssin aina kaikkialla, etenkin kotona. Joskus kaverit huomauttelee kaupassa mun tanssimisestani, enkä edes yleensä itse huomaa tekeväni sitä.
9. Olen huomannut syöväni ihan hulluna, saatan syödä melkein samankokoisia annoksia, kuin mun iskäni.
10. Mun makuni hiustenvärin suhteen vaihtelee ärsyttävästi, vielä viime keväänä päätin etten ikinä enää värjää pois blondeja hiuksiani. Nyt haluaisin taas blondit, mutta olen päättänyt etten värjää. Harmittaa vain, että mun oma värini ei ole eää läheskään niin vaalea, kuin mitä se oli ennen.

Tylsistä tylsin päivänasu, paitamekkotunika only, sukkahousut seppälä, villasukista ei tietoa.

No comments:

Post a Comment

(: