Wednesday, January 28, 2009

honey honey

Ihan näin aluksi, AH, saatiin mun papan avovaimon kanssa se mun hame tehtyä! Tein ihan itse siihen alushameen, joten olen tosi ylpeä itsestäni (koska mun kässäni on seiska...)! Sieltä mä sitten menin takaisin koululle ja esiinnyttiin sitten meidän pitkän musavalinnaisen kanssa nopeasti. Saatiin myöskin pullaa, tosin se oli mun viides tänään... Joo okei, mä vaan satun tykkäämään syömisestä, ja ne mun papalla syömäni pullat oli tosi pieniä! No joo, mutta siis, huomenna pääsen jo 12, ja lähden sieltä suoraan Helsinkiin etsimään Jennalle synttärilahjaa. Illalla olisi sitten tarkoitus vielä leipoa se prinsessakakku. Päivän asu oli tavallistakin tavallisempi tylsimys, niin kuin joka päivä.Näyttääpä mun vatsa oudolta tossa toisessa kuvassa, johtuu varmaan siitä, kun mun farkut on ärsyttävän löysät tosta vyötäröstä ja se reuna pömpöttää sillain... Tosin ei mun vatsa kovin LITTEÄ ole niiden viiden pullan jälkeen muutenkaan.
farkut hennesistä (käytän noita ihan liikaa!)
paitamekkotunika gt
Lisäksi mulla oli se yksi neule, mutta en saanut siitä kuvaa otettua.
Toivottakaa onnea, kun menen metsästämään sitä lahjaa!

No comments:

Post a Comment

(: