Monday, November 30, 2009

tomorrow tomorroow!

Jeii, huomenna on joulukuu! Siitä se lähtölaskenta jouluun lähtee, ja pääsen avaamaan ekan luukun mun Dumle-kalenterista.
Tää päivä on mennyt ihan kivasti, kävin aamulla koulussa tekemässä ruotsin kokeen, ja nyt olen leiponut TAAS VAIHTEEKSI piparikuusia niihin piparkakkutaloihin.. Nyt taustalla soi radio novan jouluradio, ja äsken sain juotua teen loppuun.
Mitä mieltä ootte näistä bloggerin kautta ladatuista isoista kuvista? Parempia kuin tinypicin? Se on nimittäin ihan up to you, miten mä lataan nää tänne, ei se tinypicin kautta lataus nimittäin mikään mahdoton hidaste ole mulle ollut. So, miten tykkäätte?
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

5 comments:

  1. huomaa että oot oikea jouluihminen,niin oon mäkin :D

    nää kuvat on ihan hyviä näinkin!

    ReplyDelete
  2. cutiepie: Hehe, niinpä mä taidan olla :) Kiva että nääkin kelpais, huomasin nimittäin, että nää on paljon keskemmällä kuin noi tinypicin kautta pistetyt..

    ReplyDelete
  3. Mulki on dumle kalenteri =)))) haha oon avannu jo kolme tai neljä luukkuu siiit ku en oo syömäs tääl niit 15 eteenpäi :D:D:

    ReplyDelete
  4. ooih, mäki haluun pipareita! Oot tosi nätti :)

    ReplyDelete
  5. Stella: Jeii! :) Lol oot huijari, oisit ottanu sen sinne mukaa!

    Anni: Hehe, tervetuloa vaan, meillä on niitä ihan hirveästi :D Ja kiitos kauheasti! :)

    ReplyDelete

(: