Friday, November 27, 2009

photographing ja silleen

Tsaukkii, pitkästä aikaa! Mun päivät on menneet tanssiharkoissa, that's why ei mitään oo kuulunu. Tänään kun mulla on vapaapäivä, niin kävin Helsingissä, ostin yhden joululahjan, ja ihanan tuoksukynttilän itselleni, tuoksuna tietenkin joulu. Illalla sitten tanssinäytös, samoin kuin huomenna ja ylihuomenna, joten kovin hehkeää postausta tuskin on viikonloppunakaan tulossa, nyt vaan jotain aamulla ottamiani kuvia JOO oon yökkärissä JOO ne on otettu vessassa ku siellä on ainoa hyvä valaistus.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Mitäs teillä on viikonloppuna?

4 comments:

  1. Moi tai pitäiskö sanoa iltaa vai molemmat? Apua en tiiä. Sun blogi on U P E A JA I H A N A, niin kuin sinäkin! (Uskalsin kommentoida,viimeinkin)Piti sitä kysyä, että mistä sinne näytökseen vois hommata liput ja saako niitä enää?
    Ps. Kun tiesät laittaisitko mulle viestiä?
    pps. 27 päivää jouluun!
    -B

    ReplyDelete
  2. .. ja heti löytyi kirjoitusvirheitä! ;D

    ReplyDelete
  3. tiedät* (pitäisi siis lukea heh.)

    ReplyDelete
  4. Bambi: Kiva kun uskalsit kommentoida, en edes tiennyt että luet tätä! :o Sait varmaan mun viestin jo, eli sieltä netistä kannattaa katsoa, mä en yhtään nimittäin tiedä. Ja jep, 26 päivää jouluun!!!
    Ps. Hitot kirjotusvirheistä! ;)

    ReplyDelete

(: